Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

synes det er vanskelig å finne en fin badedrakt, og har ofte endt opp med sportsbadedrakt...

Mitt "problem" er at jeg ikke har kroppen til en supermodell. Jeg er relativt slank, men har små pupper og utstående rumpe. Derfor finner jeg ofte ikke badetøy som passer meg, og føler meg vel mer vel i badedrakt enn i bikini uansett.

Prøvde en badedrakt på H&M, men den var visst beregnet for folk som ikke har rumpe, for det var veldig lite stoff bak...

Bruker forøvrig 65C i BH og 36 i bukser/truser.

Har sett på denne badedrakten nå, men synes selvsagt det er litt skummelt å bestille på nett uten å få prøvd først...

badedrakt

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_delfinen_*
Skrevet
Hei,

synes det er vanskelig å finne en fin badedrakt, og har ofte endt opp med sportsbadedrakt...

Mitt "problem" er at jeg ikke har kroppen til en supermodell. Jeg er relativt slank, men har små pupper og utstående rumpe. Derfor finner jeg ofte ikke badetøy som passer meg, og føler meg vel mer vel i badedrakt enn i bikini uansett.

Prøvde en badedrakt på H&M, men den var visst beregnet for folk som ikke har rumpe, for det var veldig lite stoff bak...

Har sett på denne badedrakten nå, men synes selvsagt det er litt skummelt å bestille på nett uten å få prøvd først...

badedrakt

Hei:)

Jeg har kjøpt denne: http://files.hm.com/media/products/705/DXL...090_53_1177.jpg fra hm. og er superfornøyd! Jeg er slank, men har ingen modellkropp. Men om jeg må si det selv, så var den veldig fin på meg:) litt liten i str. jeg er normalt en 36 sånn generelt i hm, men måtte ha denne i str 38.

lykke til:)

Skrevet (endret)

Jeg synes også det er vanskelig å finne badedrakt.

jeg er også str 36. Bestillte en kjempe fin badedrakt ifjor sommer fra ellos. men den va visst laget til folk som har veldig veldig kort overkropp....hadde sikkert passet til en 6åring...

Endret av Avalon
Skrevet
Hei,

badedrakt

Ligner meg kroppsmessig. bare at jeg bruker B cup og som regel 38 i bukser (36 går som regel men blir litt trangt). problemet mitt er at over og underkroppen er noe upropesjonal. midjen og overkroppen er slank mens beinbyggingen i beina er kraftig(ere) føler jeg sjuler det positive v å bruke badedrakt slik at bare de kraftige beina og de små brystene blir framheva.med bikini får jeg ihvertfall vist fram midja plus at jeg og har funnet en jeg er veldig fornøyd med (en halterneck; fint på oss med små bryst, den framhever det som er der).

er du sikker på at badedrakt er det beste alt. for deg?

lykke til!

Skrevet

Det høres jo absolutt ut som om du burde gå for todelt!?! Medg en mørk ensfarget bikinitruse med mest mulig flattenende fasong og en mønstret lys bikinitopp som fremhever det du har!

Skrevet
Ligner meg kroppsmessig. bare at jeg bruker B cup og som regel 38 i bukser (36 går som regel men blir litt trangt). problemet mitt er at over og underkroppen er noe upropesjonal. midjen og overkroppen er slank mens beinbyggingen i beina er kraftig(ere) føler jeg sjuler det positive v å bruke badedrakt slik at bare de kraftige beina og de små brystene blir framheva.med bikini får jeg ihvertfall vist fram midja plus at jeg og har funnet en jeg er veldig fornøyd med (en halterneck; fint på oss med små bryst, den framhever det som er der).

er du sikker på at badedrakt er det beste alt. for deg?

lykke til!

Syns du virkelig det?? :klø: Jeg har samme kropp, og jeg syns at halterneck, som har mer stoff, fordeler liksom puppene utover, hvis du skjønner hva jeg mener? Puppene ser små ut ift hvor mye stoff det er, hvis det forklarer det bedre. Halterneck syns jeg faktisk passer best på dem som har store pupper.

Jeg kjøper som regel bikini med trekanttopp og en litt dekkende truse (men ikke for mye, da blir det bare kjerring, og alle ser nå hvor stor/utstående rumpe du har allikevel). Topp med push-up går også, men disse har ofte padding, som tørker saktere - veldig usjarmerende med tørr bikini med én våt flekk på hver pupp... :roll: Unngå topper med stropper som kommer fra midt mellom puppene.

Se f.eks. her, ytterst til høyre både på side tre og seks. Jeg ville prøvd begge de to.

Jeg skjønner at du kvier deg for å bestille på internett, en bikini bør prøves :Nikke:

Skrevet

Godt sagt, H&M har mange plagg som ikke er beregnet for pære- og timeglassfasong. Jeg ga opp å finne bukser der for mange år siden, fordi absolutt alle buksene var for folk med eplefasong/rett fasong i hoftepartiet, mens jeg har en ganske så god schwung der (og er fornøyd med det!). Har du prøvd å gå i en spesialbutikk for undertøy og badetøy? Der har de litt andre ting enn på H&M. Ellers synes jeg det er et mye bedre utvalg av feminint badetøy i lenger sør i Europa . :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...