Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hvor sikker er p-ring, og hvordan er bivirkningene??
tgirl Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 jeg har brukt p-ring i snart 5 år nå, og har hatt lite bivirkninger med denne! jeg anser den for å være helt sikker. men mann sier han kan kjenne at den er der når vi har sex, men ikke noe som plager. har gått nesten et år med å bytte den ut hvier 3 uke, altså ikke fått mensen, og dette har egentlig heller ikke vært noe problem. litt etter litt fikk jeg pms i økende grad, og begynte da å ta en ukes pause mellom ringene igjen. og alt gikk tilbake til det normale. absolutt noe jeg kan anbefale.
stjernekyss Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Helt enig. Veldig fornøyd. Brukt i ett år. Mensensmertene har blitt til å leve med etter at jeg begynte på p-ringen (pleide å være sengeliggende, besvime og kaste opp tidligere).
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hvor lenge må jeg bruke den til det er trygt at han kan komme inni meg??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå