Gå til innhold

Hvordan lukter sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Øivin
Skrevet

Hei!

Jeg er nitten år og har aldri hatt sex, bare så det er klart. Jeg onanerer selvfølgelig, men har aldri hatt en kvinne.

I går så jeg en film der noen kom inn på et rom hvor noen har hatt sex lenge. Personen som kom inn i rommet sa "jeg vet hva dere har gjort, jeg kjenner det på lukta" de hadde selvfølgelig hatt sex:) Har alltid ubevisst tenkt på sex som noe luktfritt, men har sex en lukt?? Hva lukter sex??

Øivin.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Jenter lukter, både kroppen og fitta. Det kalles feromoner.

Hvis jenta er velstelt er det en helt utrolig opphissende lukt. Koker helt over :)

Skrevet

Det lukter vel kjønn, rett og slett. Har satt meg i en bilkupe der det luktet fitte en gang. Det var tydelig at sjåføren hadde hatt seg med hun som satt i forsetet. Det lukter vel mest sex når det har skjedd på et innestengt sted.

Skrevet

Lukter kjønn og safter..

Ekkelt tenker mange, men fy faen så tennende det faktisk er når det oser sex.

Skrevet

Jeg gikk en gang inn på soverommet til mamma for å spørre om noe om formiddagen, hun hadde stått opp ca. 30-40 minutter før. Idet jeg kom inn i rommet og pustet inn kjente jeg at en stank av sæd slo imot meg - kjæresten hennes hadde ligget over... Det var utrolig ekkelt. Hun merket ingenting, sikkert vant til hans lukter pluss at hun røyker så hun har dårligere luktesans enn meg. Det lukter svette og damekjønn og mannekjønn i et rom hvor noen nettopp har hatt sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...