Gjest Gjest_Embla_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Var på nachspiel i går, og selvfølgelig kom praten innpå sex. Ble bare så irritert når noen der sa at de ikke likte sex??? Er det mulig å ikke like sex?? Skjønner at noen har fordommer mot sex og onani og sånt, men innerst inne i det aller helligste....er det mulig å ikke like sex?? Da tenker jeg på en av alle mulige former for sex, onani etc Er ikke sex et grunnleggende behov??
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Klart det er mulig. Aseksualitet er uvanlig, men en mulighet. Seksuelle overgrep eller "bare" dårlige erfaringer kan også forklare det.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Hvorfor står det da i lærebøkene at sex er et grunnleggende behov for alle mennesker?? Må vi skrive om historien??
Musicman Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hvorfor står det da i lærebøkene at sex er et grunnleggende behov for alle mennesker?? Må vi skrive om historien?? Det er da mange som lever lange (kanskje ikke så lykkelige, men lell) liv uten å ha sex. Det er en kjønnsdrift å ville ha sex, men noe basisbehov er da det ikke!
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Hvorfor står det da i lærebøkene at sex er et grunnleggende behov for alle mennesker?? Må vi skrive om historien?? Man trenger ikke ha et lystbetont forhold til ting bare fordi de er grunnleggende behov. Tenk alle som har spiseforstyrrelser eller ikke er spesielt glade i mat f eks.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Hvis de bare har hatt dårlig sex, så er det mulig at de blir sneversynte og tror de ikke liker sex. Eksempel: Min første kjæreste sugde kuk utrolig dårlig, noe som fikk meg til å si til kompisene mine at jeg ikke likte å bli sugd. Den påstanden ble fort forkastet fordi evnen til å suge varierer fra person til person, på lik linje med andre seksuelle prestasjoner.
Ethereal Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 (endret) Aseksualitet Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Aseksualitet (av nektelsen a- og seksualitet) er et ord som enten kan bety ukjønnet formering hos en organisme, eller at et individ ikke har seksuelle følelser. I forbindelse med mennesket vil ordet ha sistnevnte betydning. Det er ikke forsket særlig mye på denne tilstanden. Det fins mennesker som anser seg selv som aseksuelle og gir uttrykk for at de ikke føler noen seksuelle følelser. Det er delte meninger om dette bør anses som en seksuell orientering eller ikke. Endret 10. april 2009 av Ethereal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå