Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert teit spørsmål, men jeg er helt grønn på det her, og når jeg har begynt å lese på nettet så dukker det opp flere spørsmål enn svar.

Når dere prøver og dere vet dere har truffet riktig på eggløsning, gjør dere noe spesielt fram mot mensen eller er det det samme som ellers? Spiser dere noe spesielt osv? Rett og slett tips for at det skal klaffe, eller er det bare å vente og håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel egentlig bare å vente og håpe på det beste :) Lite du kan gjøre selv for at egget skal befruktes/feste seg. Men du kan jo alltids begynne å ta folat og omega 3 da det er anbefalt for folk som prøver å bli gravide. Og kutte alkohol og røyk :)

Gjest Tokidoki
Skrevet

Spiser folat, drikker ikke så mye kaffe og alkohol, dropper røyken og ellers gjør jeg som vanlig.

Skrevet
Sikkert teit spørsmål, men jeg er helt grønn på det her, og når jeg har begynt å lese på nettet så dukker det opp flere spørsmål enn svar.

Når dere prøver og dere vet dere har truffet riktig på eggløsning, gjør dere noe spesielt fram mot mensen eller er det det samme som ellers? Spiser dere noe spesielt osv? Rett og slett tips for at det skal klaffe, eller er det bare å vente og håpe...

Tror det beste er og ikke gjøre så mye egentlig,tenke minst mulig.

Men skader nok ikke og ta Folat og omega 3.

Lykke til>>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...