Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet noe som fungerer perfekt, i hvertfall for meg: Eucerin Anti-Redness! Den fåes på apoteket til kr 199. Jeg er kjempesolbrent i ansiktet etter å ha tatt solarium i går, og da jeg smørte på denne ble jeg mye mindre rød. Kremen er grønn så den nøytraliserer rødhet, i tillegg har den SPF 15. Kremen virker mattende, passer for sensitiv hud og den absorberer raskt. Huden min blir lett rød av krem, men ikke av denne! Huden blir myk og fin uten å bli blank eller rød. Fordi den trekker så bra inn er den kjempefin å ta på før foundation.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

OOoo!! den skal kjøpes :) takk takk !!

Skrevet

Herlig! Takk for tips:)

Men gir den fukt eller fett?

Gjest Wacmoc
Skrevet

Åii, takk.

Jeg blir kjempefort superrød i annsiktet.

Hvertfall av kremer eller om det er varmt.

Skrevet

Tror dere denne kremen kan virke når man blir superrød i ansiktet ved trening?

Blir nemlig helt tomat-rød når jeg driver kondisjonstrening og er andpusten... Tar imot alle tips jeg kan få!!

Skrevet

Tror nok ikke at den er sååå effektiv. Det er helt vanlig å bli rød i ansiktet under trening, det er bare et tegn på at du trener hardt og bra! Tror ikke at noen tenker så mye over det! Jeg blir kjemperød i ansiktet når jeg trener, og alle vennene mine klager over det samme, men jeg har aldri tenkt over at de blir det. Virker kanskje som et teit råd, men kanskje du rett og slett har på deg for mye klær? Bittesmå temperaturforskjeller har mye å si for meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Abonnere!

Jeg krysser fingerene for at denne virker, for nå sitter jeg her som en plomme og gløder.... ! (og jeg har ikke trent en gang!)

:ler:

Skrevet

hei...

har brukt denne i over en mnd er kjempefornøyd.

har i tillegg funnet ut at green people serien hjelper oss med sensitiv, rødt og litt uttørket hud..

denne anbefalle sogså på det sterkeste.

ANTI REDNESS er på tilbud -30% på Apotek1 :-)

Skrevet
Jeg har funnet noe som fungerer perfekt, i hvertfall for meg: Eucerin Anti-Redness! Den fåes på apoteket til kr 199. Jeg er kjempesolbrent i ansiktet etter å ha tatt solarium i går, og da jeg smørte på denne ble jeg mye mindre rød. Kremen er grønn så den nøytraliserer rødhet, i tillegg har den SPF 15. Kremen virker mattende, passer for sensitiv hud og den absorberer raskt. Huden min blir lett rød av krem, men ikke av denne! Huden blir myk og fin uten å bli blank eller rød. Fordi den trekker så bra inn er den kjempefin å ta på før foundation.

:helen:

Skrevet
hei...

har brukt denne i over en mnd er kjempefornøyd.

har i tillegg funnet ut at green people serien hjelper oss med sensitiv, rødt og litt uttørket hud..

denne anbefalle sogså på det sterkeste.

Hvor får man tak i Green People?

Er det noen som har prøvd rensegeleen i Anti-Redness serien?

Skrevet

Takk for tips:)

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)

Løper og kjøper!

Om du Ts titter innom;tror du den passer til kombinasjonshud? Tørr/fet?

Edit; Besøk av skriveleif.

Endret av Kråkaa
Skrevet

Jeg har kombinasjonshud og den passer for meg! Den gir fukt samtidig som den matter den fete partier =)

Skrevet
Hvor får man tak i Green People?

Er det noen som har prøvd rensegeleen i Anti-Redness serien?

Man får kjøpt denne serien på Vita, prisene ligger på rundt 200kr .-)

Skrevet

Jeg var innom apoteket forleden dag og kom på tråden og kjøpte kremen...

Første dagen tok jeg på litt vel mye, så nesten ut som ett lik :fnise:

Men de andre dagene har jeg fått det fint på. Jeg har kombinasjons hud og har brukt nu skin serien en stund, men er egentlig ikke fornøyd, så tenkte det ikke kunne skade å prøve denne.

Er litt tidlig å si hva jeg synes om denne... har egentlig ikke blitt noe fet i huden. Jeg soler meg en del i solarium for tiden og er litt rød til tider og kremen dekker det, men det varer ikke i så mange timer...

Skrevet

Jeg planlegger å kjøpe denne i dag :) Men siden denne kremen skal dempe rødhet - inneholder den noen stoffer som kan være "farlig" for huden?

Skrevet

Kremen demper rødhet fordi den er grønn. Grønn er komplementærfargen til rød, og rød og grønn vil alltid nøytralisere hverandre. For å si det på fargespråket så slåss de om oppmerksomheten og dreper hverandre (Hvis du blander sammen rød og grønn maling får du grått!) Dette er også grunnen til at noen concealere er grønne :)

Skrevet

Når man slutter å bruke denne - vil man bli rødere enn man var før man begynte med kremen? Med andre ord: Inneholder den noen stoffer som "ødelegger huden" og gjør den rødere på sikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...