Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hei! Noen av dere som har prøvd....? Vi er et par som har vurdert peircing, selvfølgelig nedentil. Er det noen som har erfaring med sånt?? Da tenker jeg bade på mann og kvinne. Noen sier det øker følsomheten hos oss kvinner, men er litt i tvil om jeg tør. Mannen min vet ikke helt om han tør å peirce penishodet hvis det ikke har noen effekt. gjør jeg det så gjør han det, sier han. Er det noen som har erfaring med sånt?? Er det mulig å gjennomføre et samleie med en ring gjennom penishodet?? Helene
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Min eks-mann har en piercing i gjennom penishodet og en i forhuden. Jeg kjente ingenting til den i hodet, og den i forhuden irriterte litt under samleie. Så for min del gjorde det ikke noe ekstra. Han sa aldri at sex var noe bedre heller, men det kan kanskje være forskjell på folk der. Jeg har ikke piercing.
Rimmern Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Det er VELDIG overdrevet når man leser om dette. Det er klart det kan øke følsomheten, men minst like ofte er det bare som et smykke. Piercing hos kvinner tas aldri gjennom klitoris, men i "hudhetten". Denne ringen vil dermed f,esk. kunne gjøre at gnisninger mot trusestoff o.l. kan skape stimulans. Selv har jeg Prins Albert, inn i urinrørsåpningen og ut på undersiden av hodet. Altså gjennom en del av hodet. Det gir null stimulans for min del, og jeg merker stort sett ikke at den er der (det er 8-9 år siden jeg tok den). Og madammen merker det heller ikke med mindre jeg har en skikkelig kraftig ring/kule. En ulempe er at hun ikke kan suge "opp/ned", fordi kulen på ringen treffer drøvelen. Ampallang, eller vertikal variant av dette, skal visstnok gi en viss stimulans for mannen. Dette er altså en stang tvers gjennom den tykkeste delen av penishodet. Dette er en meget komplisert piercing, fryktelig smertefull og har en grotid på omtrent 6 måneder. Men de jeg har snakket med som har tatt den har vært fornøyd. Personlig blir det for drøyt for meg. Kort svar: For min del er intimpericinger i all hovedsak snakk om smykker, og jeg liker det fordi jeg synes det er pent/sexy/etc. Men det kan selvsagt ha visse stimulerende effekter også, avhengig av person. Men ikke forvent for mye.
Bomullstrusa Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 En elsker jeg hadde en gang hadde en ring gjennom penishodet. Jeg merket aldri noe til denne. Det jeg derimot merket, var piercingen han hadde i tunga! Han introduserte meg for multiorgasmer, for å si det sånn Oralsex har aldri vært det samme etter ham.
MarianneE Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Bare lurer på hvorfor det heter Prince Albert på menn.....
Rimmern Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Bare lurer på hvorfor det heter Prince Albert på menn..... Jeg husker ikke hvem, men jeg mener det var en prins ved navn albert en gang for lenge siden som skal ha hatt en slik piercing. Derav navnet :-)
Thought-Fox Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Bare lurer på hvorfor det heter Prince Albert på menn..... A lot has been written about the history of the Prince Albert piercing, but very little of it is true. The most common story is that it was a so-called "dressing ring," used to pull the penis into tight fitting fashions, and that Prince Albert himself had one. Others have suggested than he wore it to keep his foreskin retracted and "fresh smelling" so as not to offend his Queen. Til trådstarter: Så vidt jeg veit stemmer det Rimmern sier veldig godt. Intimpiercinger gir ikke nødvendigvis noen seksuell nytelse, men er derimot noe man skaffer pga. den estetiske biten. Men hvorvidt det gir noen nytelse kommer vel også veldig an på hva slags piercing det er snakk om. Det er en viss forskjell på en Prince Albert og en apadravya.
Helen Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå