Gjest Gjest_nysgjerrig_* Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 okei, advarer mot litt ekle detaljer på forhånd. Jeg er så utrolig nysgjerrig på analsex, og det samme er typen(nei, han presser meg ikke til noe) Har virkelig lyst til å prøve dette ut, men jeg vil jo selvfølgelig være "ren" i tarmen.. Men de gangene jeg tenker at i dag skal vi prøve det, så sitter jeg på do leenge for å tømme meg helt. Men det er alltid smårester igjen når jeg kjenner med en finger oppi.. ALLTID. Åssen blir jeg helt ren? Er så utålmodig, og vil helst ikke gå til innkjøp av noe renselsespumper eller hva søren som finnes. Tips??
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 okei, advarer mot litt ekle detaljer på forhånd. Jeg er så utrolig nysgjerrig på analsex, og det samme er typen(nei, han presser meg ikke til noe) Har virkelig lyst til å prøve dette ut, men jeg vil jo selvfølgelig være "ren" i tarmen.. Men de gangene jeg tenker at i dag skal vi prøve det, så sitter jeg på do leenge for å tømme meg helt. Men det er alltid smårester igjen når jeg kjenner med en finger oppi.. ALLTID. Åssen blir jeg helt ren? Er så utålmodig, og vil helst ikke gå til innkjøp av noe renselsespumper eller hva søren som finnes. Tips?? dusjen?
Rimmern Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 (endret) Du vil ikke bli ren hvis du tømmer tarmen rett før, med mindre du skyller etterpå. Det vil alltid være rester ytterst i tarmen rett etter at man har tømt seg. Det aller beste er å vente en del timer - med mindre du har fortstoppelse e.l. så vil det ikke være noen rester utterst i tarmen etter noen timer. Så kan du selvsagt skylle i tillegg, for å være _helt_ sikker. Endret 10. april 2009 av Rimmern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå