Gå til innhold

tror jeg vil gjøre det slutt men hvordan ta valget?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tankefull_*
Skrevet

jeg har vært sammen med kjæresten min i snart to år. vi bor ikke sammen, og det vil han heller ikke enda. jobber på samme sted, så vi ser hverandre mye i den sammenheng, da vi har en jobb som tar mye tid.

vi er unge, midten av tjueårene. har sex ca en gang i uken. jeg synes det er lite, men prøver også å forklare det med at vi ikke bor sammen, er travle osv.

jeg tviler så mye på oss. bestemmer meg inneimellom for at nå er det bra, men så kommer det tilbake allikevel. har tatt opp noen problemer jeg synes vi har hatt noen ganger, da er han veldig snill og lyttende. snill er han, i det hele tatt.

men han er ganske stabil. noe som er positivt, men jeg er veldig følelsesmenneske, og føler vi er veldig forskjellige på det. men jeg har tenkt at det ikke gjør noe.

jeg er så glad i han. men hvorfor tviler jeg sånn?? det er som om jeg ikke vil det skal bli bedre lenger. men jeg klarer ikke tanken på å såre han, og er så redd for å gjøre noe dumt jeg virkelig ikke forstår konsekvensene av før det er for seint.

også fordi vi må forholde oss til hverandre på jobb.

har noen noen ord, tanker, råd??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...