Gå til innhold

Arr på Penis!

Fremhevede innlegg

Gjest monnoo
Skrevet

ARR PÅ PENIS

Kort sagt jeg har ett veldig stygt arr på min penis, det vill si at jeg har en rød lignende blodåre. ( kanskje ikke blodåre men det er ett ”rør” for å si det slik. )

”røret” går fra undersiden av min penis og rund penisen 1 helg gang og opp på toppen av penisen og forsvinner inn mot penis hodet. Hva i allverden gjør jeg med det?? Jeg er bare 16 år gammel og ser ingen fremtid med noe slikt på underlivet..

Har ikke gått til lege med det, det er flaut og hvordan gjøres det?

Bestiller jeg bare time hos min kvinnelige lege og drar ned boksene når jeg er der?

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest farge
Skrevet

hm, det første som slo meg var "er ikke dett normalt da?". Mener jeg har sett en slik stripe før? Men vet ikke helt.. Og det andre som slår meg er "hvorfor har jeg aldri lagt merke til noe sånt?". Konklusjonen blir at vi jenter ikke bryr oss så veldig om du har en strek på penis :) Jeg innbiller meg at det er vanlig, og at jeg har sett det før, men er ikke helt sikker. Jeg har sett nok peniser til å uttale meg, og jeg tror ikke jenter bryr seg altså.. Så så lenge det ikke plager deg fysisk tror jeg ikke det er grunn til bekymring. Det eneste jeg husker ved penisene jeg har vært borti er om de er rett eller bøyde :-P Og ingen av delene er hverken bedre eller verre enn noe annet!

Gjest Gjest_gjesten*
Skrevet

Så lenge penis fungerer ser jeg ikke noe problem.

Selv har jeg en penis med "dorsal splitt", omtrent havle forhuden kappet av, noe arrete blir det selvsagt. Det er "kjipt", men klarer meg fint.

Om du virkelig plages av dette, så stikk til fastlegen din. Om du ikke vil dra ned buksa så ta noen bilder på forhånd der du forklarer problemet ditt ;)

Uansett om det er en mannlig/kvinnelig lege, de har sett det meste og du har ingen grunn til å være flau. Mann deg opp og gjør det bare ;)

gjesten*

Gjest Gjest
Skrevet
ARR PÅ PENIS

Kort sagt jeg har ett veldig stygt arr på min penis, det vill si at jeg har en rød lignende blodåre. ( kanskje ikke blodåre men det er ett ”rør” for å si det slik. )

”røret” går fra undersiden av min penis og rund penisen 1 helg gang og opp på toppen av penisen og forsvinner inn mot penis hodet. Hva i allverden gjør jeg med det?? Jeg er bare 16 år gammel og ser ingen fremtid med noe slikt på underlivet..

Har ikke gått til lege med det, det er flaut og hvordan gjøres det?

Bestiller jeg bare time hos min kvinnelige lege og drar ned boksene når jeg er der?

Takker for alle svar.

hehe, dette er ikke ett arr. Og alle har det. Kjæresten min sier det heter strengen. Jeg vet ikke hva han mener med det, men det er en tynn hud som har sittet der, og har falt av..helt normalt. Dette er ikke ett arr, så du har ikke noe og være flau over;) alle har det =))

Gjest meigjen
Skrevet
hm, det første som slo meg var "er ikke dett normalt da?". Mener jeg har sett en slik stripe før? Men vet ikke helt.. Og det andre som slår meg er "hvorfor har jeg aldri lagt merke til noe sånt?". Konklusjonen blir at vi jenter ikke bryr oss så veldig om du har en strek på penis :) Jeg innbiller meg at det er vanlig, og at jeg har sett det før, men er ikke helt sikker. Jeg har sett nok peniser til å uttale meg, og jeg tror ikke jenter bryr seg altså.. Så så lenge det ikke plager deg fysisk tror jeg ikke det er grunn til bekymring. Det eneste jeg husker ved penisene jeg har vært borti er om de er rett eller bøyde :-P Og ingen av delene er hverken bedre eller verre enn noe annet!

Men ka om du skal bli sugd? sånn som alle guttene på min alder snakker om

da ser jo jenten det.

Jeg vet ikke hvordan en ferdig utviklet penis ser ut ettersom jeg ikke har sett noen andre sinn ( og takk for det..) uansett min "strek" som går fra undersiden av penisen og rund HELE penisen og opp i hodet er Rød farget. Altså helt rød og veldig lett å se ;(

noen forslag? anti krem som fjerner arr?

( tror dette arret oppstod fra jeg begynte å runke, tror ikke det er medfødt )

finner heller ingen med lignende problem som meg på internett ( google ) men folk som har andre arr. som eks brun flekk,farge forkjell osv.. Men som sakt ingen ved midt tilfelle

Tusen takk for svar!

bra skrevet og fint du deler det du kan.

Gjest Gjest
Skrevet

da ser jo jenten det.

Jeg vet ikke hvordan en ferdig utviklet penis ser ut ettersom jeg ikke har sett noen andre sinn ( og takk for det..) uansett min "strek" som går fra undersiden av penisen og rund HELE penisen og opp i hodet er Rød farget. Altså helt rød og veldig lett å se ;(

finner heller ingen med lignende problem som meg på internett ( google ) men folk som har andre arr. som eks brun flekk,farge forkjell osv.. Men som sakt ingen ved midt tilfelle

Tusen takk for svar!

Hallo! jeg skrev her for ett øyeblikk siden og det er normalt! ja det er fordi alle gutter mister strengen når de begynner og runke, så det er ikke ett arr og det er normalt;) ikke noe og være flau over, alle har det

Gjest meigjen
Skrevet
hehe, dette er ikke ett arr. Og alle har det. Kjæresten min sier det heter strengen. Jeg vet ikke hva han mener med det, men det er en tynn hud som har sittet der, og har falt av..helt normalt. Dette er ikke ett arr, så du har ikke noe og være flau over;) alle har det =))

Hehe sikker på dette?

Tynn hud som har falt av? altså jeg har en hel "strek" som går fra undersiden av penisen og helt opp mot hode. ( det er et stykke det) håper du har rett da. min strek er iverfall mer eller mindre kraftig rødfarget.

Takk for at du svarte

Gjest Gjest
Skrevet

Det der er jo helt normalt.. alle pikkene jeg har sett har en eller form for en sånn rød linje.

Gjest meigjen
Skrevet

Da vet jeg det, heldigvis var det normalt ;)

Takkar for alle svar!

Case closed

Gjest Gjest
Skrevet

da ser jo jenten det.

Tusen takk for svar!

Jeg er jente(bare for å gjøre det klart :) ).

Jeg mener også at jeg har sett det, men helt ærlig - jeg legger ikke egentlig så godt merke til sånt. Mulig det som beskrives er strengen ja. Dette har jeg etterhvert fått noe innføring i av diverse kjærester gjennom tidene.. :fnise:

Jeg kan i allefall opplyse om et par ting gutter: Blir dere sugd så er ikke penis utenfor munnen til jenta. Og det er bare å la være å nevne denne eventuelle røde streken dere ikke liker. Da er det ingen som legger merke til det. Hvis dere nevner det derimot så blir jentene nysgjerrige og vil kikke :ler:

Uansett. Hvis dere lurer på hva for noe rart det kan være så gå til legen. Eller spør faren deres(hvis dere har muligheten og tør da :) ). Dessuten er det fritt fastlege valg i Norge så det går alltid an å bytte til en mann hvis dere synes det er flaut å gå til en dame.

Skrevet

Så lenge penisen fungerer så bryr ikke jeg meg mye altså!

Gå på et bibliotek og se om du finner en bok som heter "Penisatlas" der ser du mye rart altså. Helt klart noen som ser "rarere" ut enn hva du synes selv din ser ut som!

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge penisen fungerer så bryr ikke jeg meg mye altså!

Gå på et bibliotek og se om du finner en bok som heter "Penisatlas" der ser du mye rart altså. Helt klart noen som ser "rarere" ut enn hva du synes selv din ser ut som!

Det vil jeg også titte på!! Bare for å lære litt om det motsatte kjønn!! :popcorn:

Gjest Gjest
Skrevet
Da vet jeg det, heldigvis var det normalt ;)

Takkar for alle svar!

Case closed

Er det ikke fint med kvinnelige råd? :klemmer:

Skrevet
Kan det være strekkmerke?

" Strekkmerker er noe mange sliter med. Disse stripeaktige arrene kommer av at bindevevet i underhuden blir strukket og ødelagt. Dette skjer ofte i ungdomsårene ved store vektendringer eller under graviditet. "

Er redd for at du har rett. Slet med stor vekt økninger og det som blir beskrevet som strekkmerker på internett stemmer noe lunde med mine prolemer.

Prøvde å søke på det som en annen bruker kalte "streng" men da fikk jeg opp " Bloodbad, penis streng røk"men er forsatt usikker

Skrevet
Det vil jeg også titte på!! Bare for å lære litt om det motsatte kjønn!! :popcorn:

E skal gjøre det, takk :gjeiper:

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Å gå til en kvinnelig fastlege med penisproblemer må da være en drøm om du får ereksjon :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet
Hallo! jeg skrev her for ett øyeblikk siden og det er normalt! ja det er fordi alle gutter mister strengen når de begynner og runke, så det er ikke ett arr og det er normalt;) ikke noe og være flau over, alle har det

Mister strengen? Det er da ikke normalt i det hele tatt?

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ikke syns det er så kult når du er 16 år gammel. Man vil jo helst ha en penis som alle andre...

Men jeg kan garantere deg at ingen kvinner kommer til å bry seg om dette. Pikk er pikk uansett, og de fleste jenter (hvertfall de her inne) elsker den, og setter veldig stor pris på den, akkurat som den er.

Det viktigste er hva du gjør med den, min kjære. Jeg hadde ikke ofret to sekunder på å tenke på et rødt merke, hvis jeg hadde en deilig, hard pikk foran meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...