Gjest mille_ Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 hvilken selvbruner for ansikt holder lenge? den jeg har nå, Clinique Quick bronzed self-tanner tinted, den vaskes jo av samme dag uansett hvor mange timer jeg har latt den tørke..
Gjest HjelpPåVei Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 hvilken selvbruner for ansikt holder lenge? den jeg har nå, Clinique Quick bronzed self-tanner tinted, den vaskes jo av samme dag uansett hvor mange timer jeg har latt den tørke.. Skjønner problemet...Du burde kanskje vurdere og bare bruke sminke eller solarium..Det er lettest Men selvbruning kan være greit, så jeg fåreslår at du spør på plasser du har tenkt å kjøpe på.... LYKKE TIL!
Papaya84 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg er også på leting etter en som virkelig funker, som gjør at man faktisk blir brun, og at fargen sitter godt!
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Shadowtans spraytan, man kan bestemme fargen selv hvor mye man tar på og den sitter på i 5 dager ca. ser veldig ekte ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå