Gjest Påskehøna Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg vet liksom ingenting lenger,enten om tv eller radio så dukker opp gamle favoritt låtene våre. Føler jeg at idag kommer sms fra vedkommende så skjer det. Så siste sms så stod det: Hei! Håper du og ....barnenavn...... for en fin påske For forstå hva jeg mener så er dette en x og vi har barn sammen. Virker som hyggelig sms?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Får se om jeg har skjønt det riktig... Først begynner radioen å spille favorittsangene til deg og eksen, på grunn av det begynner du å tenke på ham, og du får en følelse av at du snart vil få en sms fra denne mannen. Og følelsen stemmer, og du får en sms som ønsker deg og deres felles barn en god påske. Og nå lurer du på om det virket som en hyggelig melding? Ja, det er hyggelig å få en hyggelig melding.
hjertesukka Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Her er to muligheter, slik jeg ser det: Enten så er han en ex som ts har forhåpninger til - altså at det skal bli de to igjen. Så derfor blir vanlig hyggelighet tolket som en ekstra forhåpning. Am I right? Eller så er han en ex som har oppført seg bedritent og som prøver å få istand godt vær igjen, og at "er man hyggelig" er mer sarkastisk ment?
Jade Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 "Ha en fin påske" = Jeg er høflig, og du vil ikke høre noe fra meg igjen før etter påsken Hadde han spurt hva dere skulle i påsken, ville jeg heller fått forhåpninger. Sanger på radioen er ihvertfall ikke et reelt tegn!
MRN Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Hyggelig sms. Ikke noe baktanker. En kjekk "avstandsmelding". Han holder deg på avstand, han innleda ikke til noe videre samtale, han spurte ikke om noe. Meldinga var kort og presis. På noe så utrolig tynt grunnlag så er det vanskelig for oss forumbrukere å analysere dette til noe morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå