Gjest Sarasahara Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg gifter meg 4 juli og, trenger tips til frisører som er GODE til å sette opp hår. Vil ikke ha noe spesielt eller rart, vil ha det elegant og lekkert, og vil ikke bruke mange tusen kroner på å prøve altfor mange salonger heller. Noen som har gode erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Jeg gifter meg 4 juli og, trenger tips til frisører som er GODE til å sette opp hår. Vil ikke ha noe spesielt eller rart, vil ha det elegant og lekkert, og vil ikke bruke mange tusen kroner på å prøve altfor mange salonger heller. Noen som har gode erfaringer? Jeg skal ordne håret og sminke hos frisør Oase. Er ganske billig der, 12-1300 kr for både sminke og hår Det inkluderer prøvetime og da kan man komme frem til en løsning du trives med. Hun som jobber der satt opp håret til ei venninne for et par dager siden og det ble veldig fint
Gjest Sarasahara Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg skal ordne håret og sminke hos frisør Oase. Er ganske billig der, 12-1300 kr for både sminke og hår Det inkluderer prøvetime og da kan man komme frem til en løsning du trives med. Hun som jobber der satt opp håret til ei venninne for et par dager siden og det ble veldig fint tusen takk skal sjekke det ut. er veldig bra hvis jeg kan få det såpass billig, for har hørt at det fort koster et par tusen. godt med tips
Gjest Nænnæn Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 i Mjøndalen er det noe som heter 2 fruer..har ikke satt opp håret mitt der, men vet de er veldig dyktige
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 19. april 2009 #5 Skrevet 19. april 2009 Beklager Sarasahara, men jeg tok litt feil av prisene. Det var visst "vennepriser" jeg fikk oppgitt, siden jeg er venn av frisøren. Her er riktige prisene: - Hår og sminke: 2000 kr. - Hår, sminke og negler: 2500 kr. (Negler koster egentlig 690 kr, men blir altså billigere i denne pakken). Tror det er relativt billig likevel. Hun bruker mineralsminke og et inkluderer en prøvetime i prisen. Nummeret dit er: 92225180 (Frisør Oase). Håper det var til hjelp likevel. Lykke til videre med planleggingen.
Gjest Sarasahara Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Beklager Sarasahara, men jeg tok litt feil av prisene. Det var visst "vennepriser" jeg fikk oppgitt, siden jeg er venn av frisøren. Her er riktige prisene: - Hår og sminke: 2000 kr. - Hår, sminke og negler: 2500 kr. (Negler koster egentlig 690 kr, men blir altså billigere i denne pakken). Tror det er relativt billig likevel. Hun bruker mineralsminke og et inkluderer en prøvetime i prisen. Nummeret dit er: 92225180 (Frisør Oase). Håper det var til hjelp likevel. Lykke til videre med planleggingen. Ok, fint du sier ifra Har egentlig ikke kommet noe lenger i den prosessen der, så ikke noe krise. Tusen takk for god info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå