Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal på fjelltur om noen uker og ønsker ikke å ha mensen. Og det å utsette mensen har ikke fungert på meg. skal egentlig få mensen dagen jeg drar på tur. Kan jeg gå på den pillefrieperioden nå (bruker yasminelle), jeg vil da få mensen to uker før jeg egentlig skal. Er dette mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den dagen du skal begyn ne på de hvite tablettene (sukkertablettene) så begynner du på et nytt brett i stedet og da skal ikke mensen komme.. men hvis du lar mensen komme nå og begynner igjen etter en uke så kan duj bli gravid og det tar en stund før pillene funker som de skal igjen! Håper dette hjalp ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Alle gangene jeg har prøvd å utsette mensen har jeg begynt å blø på samme måte som når jeg skal ha mensen så det fungerer ikke. derfor lurte jeg på om det kunne fungere å fremskyve mensen kanskje? SElv om jeg har ca 8 piller igjen så tenkte jeg kanskje jeg skulle stoppe og heller ta en p-pillefri uke. men du mener at jeg da ikke er beskyttet mot graviditet på grunn av at jeg tukler med pillene?

Skal på fjellet med kjæresten og vil ikke ha mensen da vi gjerne vil ha det litt romatisk i løpet av turen.

Gjest Gjest
Skrevet

etter den p-pillefrie uken har jeg også 3 dager med vanlige piller og jeg skal ikke ha sex siden kjæresten ikke er hjemme da. er jeg likevel ikke trygg mot graviditet når han kommer hjem siden jeg har tuklet med pillene? Ble litt forvirret her nå..

Skrevet

Ta å les i pakningsvedlegget ;) Tror det er en stund det går før man er sikker igjen ja. Hvis man begynne på 1 blødningsdag så er de sikre fra dag 1 men det går jo ikke siden du vil jo ha mensen.. men det står i pakningsvedlegget til tablettene :) God tur :)

Gjest Gjest
Skrevet

står ikke i pakningsvedlegget.. Tips til et sted jeg kan få svar på dette? virkelig klar for sex i fjellheimen men ikke graviditet :) :)

Skrevet
Jeg skal på fjelltur om noen uker og ønsker ikke å ha mensen. Og det å utsette mensen har ikke fungert på meg. skal egentlig få mensen dagen jeg drar på tur. Kan jeg gå på den pillefrieperioden nå (bruker yasminelle), jeg vil da få mensen to uker før jeg egentlig skal. Er dette mulig?

Jeg tror ikke at du kan bruke færre piller, bare flere... Hvordan har det seg at det ikke har fungert å utsette mensen? Evt. må du kutte ut pillen nå og bruke kondom på turen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...