Rufus Skrevet 14. juli 2003 #1 Del Skrevet 14. juli 2003 Hei... Samboer og jeg skal en liten tur til syden snart, og jeg har fått i oppgave og kjøpe/låne bøker slik at han har noe og lese på om jeg vil være på stranda....Men han er i grunnen ikke spesielt gla´ i bøker, men jeg har funnet ut at han liker og lese om "overnatulige" hendelser....Poltergeist (skrives sikkert ikke sånn, men... :oops: ) ol er synes han er veldig spennende... Tenkte jeg skulle bestille "Mitt liv med åndene" til ham, men er det noen som har noen flere forslag til hva jeg kan bestille eller låne på biblioteket til ham?? Alle tips mottas med stooor takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 14. juli 2003 #2 Del Skrevet 14. juli 2003 Dennne boken er meget bra: "Dokumenter vedrørende spilleren Rubashov", av Johan Vallgren. (Etternavnet på forfatteren er i hvertfall riktig) "Ringenes Herre", av J.R.R Tolkien er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå