Gå til innhold

Har en msn logg av samtalen til min spesielle venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har logget samtalen og lurer på om hva hun egentlig vil. Jeg kan bare ikke sette meg inn i et kvinnehodet. Er det feil å få hjelp her fra forumet?

Endret av Starlight
Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Syns man skal holde seg for god til å vise frem slike logger til andre, tilmed venner, fordi det er noe som er personlig og den andre personen ikke vet at du deler det med andre. Det er å overtre grenser.

Skrevet
Syns man skal holde seg for god til å vise frem slike logger til andre, tilmed venner, fordi det er noe som er personlig og den andre personen ikke vet at du deler det med andre. Det er å overtre grenser.

er jo enig med deg. men det ville i så fall være helt anonymisert.

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke legg det ut, hvis du fortsatt vil hun skal være din "spesielle venninne"...

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg var kvinnen og fikk vite dette, selv om det bare var i god mening at du gjorde det.

Hvis du virkelig lurer, så spør henne. Hvis du ikke tør det så kan du jo gjøre long story short og spørre en venn.

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ei som oppdaga at kjæresten hennes viste hele msnloggen der de hadde diskutert og småkrangla og snakka om personlige ting, til en jentevenninne av seg. Og tilliten blir jo ikke akkurat så stor etter noe sånt...

Endret av Tanita
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du anonymiserer så kan du vel be om tolkehjelp? Folk gjør da det på dette forumet hele tiden! Du henger henne jo ikke ut akkurat...

Gjest Gjest
Skrevet
jeg har logget samtalen og lurer på om hva hun egentlig vil. Jeg kan bare ikke sette meg inn i et kvinnehodet. Er det feil å få hjelp her fra forumet?

Du kan jo bare legge ut et lite utdrag av det - den delen du lurer mest på.

Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt fly forbannet på deg. Hvordan tror du denne "spesielle venninnen" din kommer til å føle, når hun oppdager at du legger ut deler av en privat samtale på et offentlig forum?? Du vet aldri hvem som surfer på KG.

Ikke vet jeg hva motivasjonen din er for å gjøre det. Men jeg syns ikke du er verdig hennes tillitt og vennskap.

"Hvis du anonymiserer så kan du vel be om tolkehjelp?" Er du voksen, så får du gruble og finne ut av det på egnhånd. Ikke be tusenvis av andre nysjerrige lesere å tolke et privat logg for deg.

Hva folk får seg til å gjøre....

Endret av Queen B
Skrevet

Vet du hvem jeg er? Nei?

Kanskje jeg er din "spesielle venninne", og i såfall vil jeg kjenne igjen hvert ord uansett hvor mye du anonymiserer. Hvordan tror du forholdet vårt vil bli etterpå? La meg si det sånn: Du vil ikke lenger være i tvil om hvor jeg står i hvertfall!

Vel, nå er jeg ikke din venninne. Men jeg kunne vært. Og hvem som helst av de andre som er her inne kan være henne.

Skrevet

Jeg liker ikke at andre logger msn-samtaler i det hele tatt. Jeg mener, man har jo ikke med båndopptager når man møter noen for en prat heller.

Skrevet

Men du kan jo fortelle noe av innholdet, uten å gjengi det ordrett. Vi vil jo gjerne hjelpe. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...