Gjest Gjest_jenny_* Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 hei! jeg har farget håret veldig mange ganger, og nå vil jeg ha min naturlige farge tilbake.. så går det an å gå til frisøren å si det? også kan hun se i hodebunnen hbilken farge som vokser opp ?
Pjukset Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Det er veldig vanskelig å få tilbake sin naturlige farge 100% når håret er så kjemisk behandlet, selv om frisøren kan se hvilken farge håret opprinnelig har. Men de kan selvsagt hjelpe deg å få en tilnærmet lik farge.
Neytiri Skrevet 12. april 2009 #3 Skrevet 12. april 2009 Ja dette går helt fint så lenge det er en liten etterekst man kan se! Selvfølgelig en kjemisk behandling blir ikke lik din egen uansett, men vi kan finne en farge som ligner sånn at det blir lettere å la da håret vokse til sin egen naturlige farge igjen
DDuck Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 Det er helt mulig ja Helt lik er litt vanskelig siden fargene vi bruker er kjemisk framstilte, men det er mulig å få den tilnærmet helt likt den naturlige fargen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå