Gå til innhold

Hårfjerning under armene.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kenneth_*
Skrevet

Hallo, jeg er en gutt på 19 år og har ikke så mange erfaringer med hårfjerning.

Planen er som følger å fjerne hårene under armene:

Hvis jeg barberer hårene vil det ikke bare stikke og gjøre vondt?

Tanken som er mest fristende er å vokse hårene, men på dette område har jeg null erfaring. Hvor får jeg kjøpt voks, hva slags voks skal jeg bruke, hvordan går jeg i det hele tatt fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første: hvorfor i all verden skal du fjerne håret under armene?!

Og så: det stikker ikke under armene mine når jeg barberer, men jeg gjør det annen hver dag når jeg dusjer, og ikke har jeg så mye hårvekst under armene som menn heller...

Ang voksing, så kan du kjøpe varmvoks eller voks strips.. Jeg ville absolutt ha valgt varmvoks i stedet, da det gjør mye mye mindre vondt enn voks strips.. Men jeg har kun prøvd på leggene, ikke under armene... Voks får du kjøpt på feks vita, h&m, cubus og lignende butikker

Skrevet

Voksing under armene er sinnsykt vondt og selv som jente/kvinne er dette noe jeg unngår. Det er for øvrig veldig normalt for menn å ha hår under armene, men hvis du absolutt vil fjerne dem, så anbefaler jeg barbering mens du likevel er i dusjen. Er de for lange første gangen du prøver kan du bruke en skjeggtrimmer el. lign. først.

Skrevet

Det stikker ikke under armene om du barberer.

Voksing gjør ikke så vondt bare du gjør det riktig.

Synes ikke det er gay å fjerne hår uner armene.. det er hygienisk!

Hilsen jente 21 år

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Heisann!

Du kan jo bruke en epilator? Da er det færre hår som kommer ut etterhvert, og hvis du kjøper en som også napper ut korte hår, så trenger du ikke vente like lenge mellom hver gang slik som du må om du vokser. Det gjør gjerne vondt de første gangene, men det går rimelig fort over, og tiden du bruker på under en arm er toppen 5 minutter :o)

Lykke til!

Skrevet

Vil absolutt anbefale deg å barbere bort hårene når du dusjer. Dette vil medføre at du også exfolierer bort døde hudceller. Glem epilator, den er bare en brysom metode som fører til smerte uten at lukt reduseres.

Gjest postsekk
Skrevet
Heisann!

Du kan jo bruke en epilator? Da er det færre hår som kommer ut etterhvert, og hvis du kjøper en som også napper ut korte hår, så trenger du ikke vente like lenge mellom hver gang slik som du må om du vokser. Det gjør gjerne vondt de første gangene, men det går rimelig fort over, og tiden du bruker på under en arm er toppen 5 minutter :o)

Lykke til!

Det her høres helt grøsselig vondt ut. Det gjør forsåvidt voksing også..

Prøv heller å bare barbere en gang først, så kan du heller prøve andre metoder senere. Du burde uansett ikke vokse eller epilere hvis du har for lange hår.

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Hei igjen :o)

Meg som tipset om epilatoren...

Leylani; kanskje jeg misforsto hva du mente, men hvorfor trekker du frem at bruk av epilator ikke reduserer lukt? Handlet ikke dette bare om å fjerne hår, da....? Er det andre metoder av hårfjerning som reduserer lukt? *nysgjerrig*

Gjest Christabelle
Skrevet
Hei igjen :o)

Meg som tipset om epilatoren...

Leylani; kanskje jeg misforsto hva du mente, men hvorfor trekker du frem at bruk av epilator ikke reduserer lukt? Handlet ikke dette bare om å fjerne hår, da....? Er det andre metoder av hårfjerning som reduserer lukt? *nysgjerrig*

Lukt setter seg i hår.

Gjest postsekk
Skrevet
Lukt setter seg i hår.

Men en epilator fjerner hår, så innlegget gir fortsatt ingen mening.

Gjest Christabelle
Skrevet
Men en epilator fjerner hår, så innlegget gir fortsatt ingen mening.

Ja, så innlegget nå.

Innlegget gir ingen mening, nei. Eksfoliering og hårfjerning er med på å redusere lukt. Innlegget stemmer altså ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...