Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Hei. Hvilken shampo / balsam bruker dere til hunden deres? Lukter den noe?
Gjest Wacmoc Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Bruker Sebocalm fra Virbac. Kjøpte den i sverige om jeg husker rett. Lukter sitron-aktig, og er veldig fin for min hund som er hvit
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 husker ikke hva den heter. (er for lat til å gå på badet men den er veldig fin! kjøpt hos Tam dyrebutikk, anbefalt av veterinæren som jobber der.
Kamelia83 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Vi bruker KW valpeshampo. Er fornøyd med den. Har en korthåret rase da så vi har kun vasket ham to ganger, men fornøyd så langt :O) Den er bra for voksne hunder med sensitiv hud også.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Bruker uparfymert svanemerket shampoo kjøpt i dagligvaren, er den jeg bruker selv så det er mest behendig. Funker fint.
Passive Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Jeg har en puddelblanding, med pels som vokser seg lang og floker seg. Hva skal jeg vaske henne med for at det skal bli silkebløtt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå