Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Jeg gikk endelig til innkjøp av voks, ettersom alle snakker så varmt om at det skal fjerne barten i en fei. Kjøpte sånne som er beregnet til ansiktet, fulgte bruksanvisningen til punkt og prikke og likevel var resultatet heller middelmådig, for å si det mildt. I stedet for at hårene havnet i voksen endte det med at voksen havnet i barten uten at så mye som et eneste hår løsnet. Jeg prøvde flere ganger, med samme resultat. Hvordan fjerner dere hår på overleppa??
Crow Jane Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Jeg bruker det produktet du beskriver med stor suksess og har gjort det i mange år. Det første som er viktig er at du gnir stripene fort og lenge mellom hendene før du drar remsene fra hverandre. Da skaper du friksjon og varme og voksen blir myk. Deretter legger du en stripe på den ene siden og gnir den litt på plass. Ta tak i kinnet ditt og dra det ned mot øret med den ene hånden (slik at huden blir stram) mens du tar tak i voksstripa med den andre. Dra så hardt du kan. Ikke dra utover, men rett mot høyre/venstre. Lykke til. De gangene jeg har hatt det problemet du beskriver, med at voksen henger igjen, har årsaken vært at jeg ikke har gnidd nok / varmet opp nok på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå