Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en helt herlig kjæreste og samboer, som jeg elsker over alt på jord!

Nå har det seg sånn at det er lenge siden vi har sett hverandre, da han er på jobb i Canada.. Men på søndag kommer han hjem igjen :)

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å vise han hvor mye han betyr for meg, og hvor godt det er å ha han hjemme igjen?

2. påskedag har vi fri begge to, så da skal vi finne på noe.. Har dere noen tips?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg har en helt herlig kjæreste og samboer, som jeg elsker over alt på jord!

Nå har det seg sånn at det er lenge siden vi har sett hverandre, da han er på jobb i Canada.. Men på søndag kommer han hjem igjen :)

Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å vise han hvor mye han betyr for meg, og hvor godt det er å ha han hjemme igjen?

2. påskedag har vi fri begge to, så da skal vi finne på noe.. Har dere noen tips?

:)

Du kan jo lage en deilig middag med sterinlys og god vin :) Kanskje ordne på badet med noen sterinlys også, og ta et bad sammen :)

Stell med deg selv og pynt deg litt :)

Skrevet
Du kan jo lage en deilig middag med sterinlys og god vin :) Kanskje ordne på badet med noen sterinlys også, og ta et bad sammen :)

Stell med deg selv og pynt deg litt :)

Dette er noe av det jeg skal gjøre :)

Er alltid godt med god mat når en kommer hjem fra reise, så skal få ordnet noe godt der :)

Har dessverre ikke badekar, men dusjen er jo et like godt alternativ :jepp:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Dette er noe av det jeg skal gjøre :)

Er alltid godt med god mat når en kommer hjem fra reise, så skal få ordnet noe godt der :)

Har dessverre ikke badekar, men dusjen er jo et like godt alternativ :jepp:

Ja, dusj funker også :)

Også vet ikke hva dere gjør når dere spiser, men anbefaler å ikke ha på tv`en da dette blir fort distraherende :) Mye hyggeligere uten tv!

Også kan du jo kjøpe litt masasjeolje osv og gi han en god hel-kropps massasje :)

Skrevet
Også kan du jo kjøpe litt masasjeolje osv og gi han en god hel-kropps massasje :)

Det har vi her hjemme, så det skal klart bli brukt også :jepp:

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet
Det har vi her hjemme, så det skal klart bli brukt også :jepp:

Stakkars fyr. Er det noe en mann IKKE ønsker når han kommer hjem etter en slitsom tur, så er det kjedelige ting som stearinlys, badekar og lukter. Lag fyren et realt måltid, og gjerne litt alkohol. Du har selvsagt på deg noe fantastisk sexy, og forteller ham etter noen glass vin at du er kåt og vil ha den i rompa. Deretter har dere heftig sex og så lar du ham sove i fred etterpå.

Hvorfor skal du overraske mannen din med ting som DU liker? Jalla stearinlys, såpe og varmt badekar? Who gives a shit? Han er vel MANN??

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet

Massasje er selvsagt også et glimrende alternativ. Masser ham godt, og avslutt med en real handjob.

Skrevet
Stakkars fyr. Er det noe en mann IKKE ønsker når han kommer hjem etter en slitsom tur, så er det kjedelige ting som stearinlys, badekar og lukter. Lag fyren et realt måltid, og gjerne litt alkohol. Du har selvsagt på deg noe fantastisk sexy, og forteller ham etter noen glass vin at du er kåt og vil ha den i rompa. Deretter har dere heftig sex og så lar du ham sove i fred etterpå.

Hvorfor skal du overraske mannen din med ting som DU liker? Jalla stearinlys, såpe og varmt badekar? Who gives a shit? Han er vel MANN??

På en hvilken som helst hverdag er det kjæresten min som finner frem stearinlysene her hjemme, så er ikke jeg som tvinger det på han..

Og jeg kjenner kjæresten min, og vet hvordan han er etter at han har reist langt, så blir ikke at jeg tvinger noe på han som han ikke vil..

Og er han sliten så skal han selvfølgelig få sove!

Bare lurte på om noen hadde noen konsktruktive tips her jeg da...

Gjest Gjest_mannen_*
Skrevet
På en hvilken som helst hverdag er det kjæresten min som finner frem stearinlysene her hjemme, så er ikke jeg som tvinger det på han..

Og jeg kjenner kjæresten min, og vet hvordan han er etter at han har reist langt, så blir ikke at jeg tvinger noe på han som han ikke vil..

Og er han sliten så skal han selvfølgelig få sove!

Bare lurte på om noen hadde noen konsktruktive tips her jeg da...

Såklart han finner frem stearinlys osv. Det er jo fordi han har erfart at dette gir ham større sjangse for sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg foreslår at du forteller hvor mye han betyr for deg, og hvor godt det er å ha han hjemme igjen. :)

Gjest gjestgjest
Skrevet

Vi menn er enkle, og et enkelt, men klassisk råd er:

Show up naked, bring beer.

Skrevet

Skal bli godt å få han hjem, og vet han gleder seg til å komme hjem også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...