Gjest Gjest_jente_* Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 Bare litt nyskjerrig nå i påsken: 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? Kan jo begynne selv: 1) 16/13 cm 2) Ja, men kunne iblant vært litt tykkere 3) Ja Ser veldig flott ut 4) glattbarbert, liker det best slik
kinkeline Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 Hm. 1. Den er 23cm på sitt største, men aner faktisk ikke hvor tykk den er. 2. Han er litt for stor for meg, da jeg er ca 2-3 cm kortere enn han, så han kommer seg ikke helt inn, men jeg er veldig fornøyd. Han fyller meg helt og de siste cm har han ikke noe imot. 3. Nei, det er han ikke. 4. Han barberer ballene men stusser rundt penis. Jeg syns det skal være litt hår der. Ser veldig bra ut.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Bare litt nyskjerrig nå i påsken: 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? 1) For tynnog kort 2) Nei 3) Nei 4) Litt stusset, og bra er det
DHS Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 :-( Dette er trist lesning for en mann som meg som har en penis under gjennomsnittet... Det gir meg ikke akkurat bedre selvtillit, men jge bør vel kanskje la være å lese innlegg som dette
kinkeline Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 :-( Dette er trist lesning for en mann som meg som har en penis under gjennomsnittet... Det gir meg ikke akkurat bedre selvtillit, men jge bør vel kanskje la være å lese innlegg som dette Hvis jeg husker korrekt fra ditt siste innlegg så har du en penis på 14cm? Det er da ikke under gjennomsnitt. Og det er veldig sjeldent at det faktisk er noen som har penis over 20cm, så syns ikke du skal tenke så mye på det. 20+ penis er ikke alltid en god ting, da det ikke er mange jenter der ute som har plass til hele; kjedelig hvis du bare får plass til 15 av 23cm. Er bare flaks at vi har klart å finne hverandre (selv om ikke jeg heller får plass til hele han). Syns du skal være fornøyd jeg.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 :-( Dette er trist lesning for en mann som meg som har en penis under gjennomsnittet... Det gir meg ikke akkurat bedre selvtillit, men jge bør vel kanskje la være å lese innlegg som dette Hvis du trenger å høre at størrelsen ikke er av betyding så har du kanskje ikke fullt opp med selvtillitt fra før? Du får jobbe med noe du KAN forandre som gjør deg til en god elsker: -få opp selvtilliten -jobb med ferdigheter -øv på å ha god kommunikasjon med din partner -sist men ikke minst...slutt helt med å klage over en penis som er for liten,da vil dama ofte miste tenningen helt. (sorry)
Ethereal Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? Tipper sånn...16 cm lang. Vet ikke hvor tykk. Men ikke tynn 2) Fornøyd? Oh yes 3) Er han omskjært? Nei 4) Glattbarbert/stusset? Alltid stusset. Noen ganger glatt.
juliane Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 En penis er en penis er en penis! Disse jævla penistrådene gjør meg spik spenna gal!!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Har det noen gang slått deg at veldig mange har preferanser når det kommer til peniser siden det er så mange tråder om temaet? Størrelse betyr noe for mange! Å tro noe annet er veldig veldig naivt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? Tipper sånn...16 cm lang. Vet ikke hvor tykk. Men ikke tynn 2) Fornøyd? Oh yes 3) Er han omskjært? Nei 4) Glattbarbert/stusset? Alltid stusset. Noen ganger glatt. 1 ) ca 16 2) Passelig fornøyd Kunne vært litt tykkere da ... og av og til litt stivere ...hm 3) nei 4)av og til .
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Målte hans pikk en gang.. 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? - Den er ca 17 og 13-14 tykk tror jeg det var 2) Fornøyd? - Veldig fornøyd 3) Er han omskjært? - Nei. heldigvis 4) Glattbarbert/stusset? - Frissert Janne
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 En penis er en penis er en penis! Disse jævla penistrådene gjør meg spik spenna gal!! Vel, du bør respektere at mange kvinner har helt spesielle preferanser når det gjelder penisens renhet og størrelse. Noen av oss krever at mannen er nydusjet hver dag og at han har stort utstyr. Og at han kan bruke det som en mann. Vi nøyer oss ikke med mindre, om du forstår. Oppdager vi at dette ikke er tilstede, går vi.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 Hvordan ser man at han er omskjært da? Dumt spm, men lurer...
billcat Skrevet 9. april 2009 #15 Skrevet 9. april 2009 Målte hans pikk en gang.. 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? - Den er ca 17 og 13-14 tykk tror jeg det var 2) Fornøyd? - Veldig fornøyd 3) Er han omskjært? - Nei. heldigvis 4) Glattbarbert/stusset? - Frissert Janne 13-14 cm tykk! Respect..
MRN Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Hvis jeg husker korrekt fra ditt siste innlegg så har du en penis på 14cm? Det er da ikke under gjennomsnitt. 14 cm er da under gjennomsnittet? Selv har jeg 13/13 og vet utmerka godt at jeg et langt under gjennomsnittet. På en eller annen måte blir man vel immun mot sånne tråder :/
Gjest Gjest_Sarah_* Skrevet 9. april 2009 #17 Skrevet 9. april 2009 Bare litt nyskjerrig nå i påsken: 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? 1) 15 cm 2) Ja, veeeeldig 3) Ja 4) Stusset
Gjest blæ Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 1) ca 19/ aner ikke hvor tykk, men tykk nok! :D 2) Ja!! 3) Nei 4) Stusset rundt
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #19 Skrevet 9. april 2009 Bare litt nyskjerrig nå i påsken: 1) Hvor lang og tykk er penisen hans? 2) Fornøyd? 3) Er han omskjært? 4) Glattbarbert/stusset? 1.13, 13 2. ja veldig 3. nei 4. nei
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #20 Skrevet 9. april 2009 1. 13 lang, 12 tykk 2. Veldig! 3. Nei 4. Stusset
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå