einna Skrevet 7. april 2010 #61 Skrevet 7. april 2010 Det at du finner enkelte eldre menn attraktive på film, viser ikke at slike menn er verd å samle på. Filmrollene viser gir et forvrengt bilde av mennene. Mennenes sanne jeg, tåler sjelden dagens lys, enten det dreier seg om filmstjerner eller mannen i gata. Ikke ta alt så alvorlig da
Gjest Jente 35 Skrevet 7. april 2010 #62 Skrevet 7. april 2010 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Ja. :gjeiper:
juni Skrevet 7. april 2010 #63 Skrevet 7. april 2010 Jepp, ikke når jeg var tenåring, da synes jeg det var ekkelt. Men det forandret seg når jeg ble rundt 22, da synes jeg menn på 35-45 var supersexy (hvis de hadde tatt vare på seg selv vel og merke, ingen sofagriser, takk!). Nå er jeg 35 og synes flotte menn på opp til tja...rundt 55 er sexy. Men sånn generelt liker jeg best de som er 35-45. Dette er selvsagt helt avhengig av hvem man møter. I utgangspunktet synes jeg menn under 30 og over 55 ikke er noe særlig, men det finnes garantert hederlige unntak! Men jeg har en supermann på 40, så jeg lar det bli med litt titting og fryder meg over at verden er full av flotte menn! Jeg ser forresten på flotte damer også, men da har det ikke noe med sex å gjøre
:-) anna Skrevet 7. april 2010 #64 Skrevet 7. april 2010 Jeg har påpekt akkurat det samme ovenfor venniner som kommer med frekke kommentarer om aldersforskjell og som selv datet tilsvarende eldre menn da de var på samme alder som den unge jenta og som gjerne forsatt kan tenke seg 10-15 år eldre menn. Forsøkene på å lage logikk ut av det er hysteriske. Det kan jo hende at det er nettopp erfaringene de selv gjorde, som gjør at de reagerer. Just saying
kriztine Skrevet 7. april 2010 #65 Skrevet 7. april 2010 Nei - fantaserte ikke om eldre menn ! Men ble litt betatt av de eldre - likte utseendet - det at de så voksne ut og mer mandig ut , mer maskuline på en måte - en langt yngre menn . De mennene som var naturlig pene og i bra form selv over 40 år gamle - noen av de kan være ganske kjekke fortsatt og fortsatt sexy . Syntes jeg da jeg selv var 25 + osv Rundt 10 - 20 år eldre - er vell maxgrensen for hva jeg kan finne attraktivt . Men da kunn om de er i meget god fysisk form for alderen - slanke og har hår på hodet enda ...he he Det er et krav ... Pondus , dvask og skallete - er overhodet ikke attraktivt eller sexy i mine øyne .... da ser de så gamle ut . enig med deg=)
Gjest lis Skrevet 8. april 2010 #66 Skrevet 8. april 2010 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn JA.. jeg drømmer om det :-))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå