Gå til innhold

Sex med eldre menn

Fremhevede innlegg

Gjest Candy Dong
Skrevet
I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn

Ja!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente22_*
Skrevet

jeg har fantasert om dette noen ganger før ja (da mener jeg opp til 30 år), men trodde ikke det ville være aktuelt noen gang så det ble med fantasien.

helt til jeg traff en fyr som var 34 år og veltrent med et nydelig utseende og som hadde en greie for de yngre jenter.

vi klaffet godt i sengen og var forelsket begge to og jeg tente mer på han enn noen andre jeg har vært med :) *savn*

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Ja, har både fantasert om det og satt fantasien til virkelighet ;) Jeg har hatt sex med en på 30 og en på 33. Er 20 selv. Nå ser jeg ikke på menn i 30årene som gamle, men en del eldre enn meg er de jo. Erfarne, eldre menn er sexy som fy! Men de må også se ganske bra ut da ;) Mmmm..

Skrevet

Ja, jeg har alltid hatt eldre partnere og er nå gift med en som er 15år eldre enn meg.

Skrevet

Opptil 20år eldre.

Jeg er 27, så da, 47, ja flott supert det om mannen ser godt ut og kjemien klaffer :)

Gjest Gjest_Barbie_*
Skrevet

Ja- om mannen ser BRA ut og har sex-appeal..

Har selv hatt sex med en fyr på 40+ da jeg var rundt 24.

Men dette var en skikkelig mannemann som ikke akkurat oppførte seg som om han var så gammel.. :briller:

Men sex`en var digg den!Kunne godt tenkt meg å hatt meg med han igjen :lur:

EElsker forøvrig menn type Clooney,Travolta,Costner...NAMM!! :wow:

Skrevet

I andre tråder her har jeg fått beskjed om at det er trist og patetisk at jeg som mann på litt over tredve fantaserer om, og kanskje i noen tilfeller kunne hatt sex med, kvinner på 18,19,20,21 etc. (Primært fantaserer jeg om og har sex med damer som er litt eldre, men også damer i denne alderen). Nå har vi en ganske lang tråd der haugevis av kvinner i akkurat den alderen eller litt yngre ller litt eldre har hatt sex med menn som er 10,15, 20 år eldre og ingen av dem synes å ha hatt noen problemer med det. All synes også tydeligvis det er helt greit at disse yngre kvinnene har seg med eldre menn, men åpenbart ikka at de eldre mennene har seg med de yngre kvinnene og det går jo ikke opp i opp. Hvor i all verden er logikken?

Skrevet
I andre tråder her har jeg fått beskjed om at det er trist og patetisk at jeg som mann på litt over tredve fantaserer om, og kanskje i noen tilfeller kunne hatt sex med, kvinner på 18,19,20,21 etc. (Primært fantaserer jeg om og har sex med damer som er litt eldre, men også damer i denne alderen). Nå har vi en ganske lang tråd der haugevis av kvinner i akkurat den alderen eller litt yngre ller litt eldre har hatt sex med menn som er 10,15, 20 år eldre og ingen av dem synes å ha hatt noen problemer med det. All synes også tydeligvis det er helt greit at disse yngre kvinnene har seg med eldre menn, men åpenbart ikka at de eldre mennene har seg med de yngre kvinnene og det går jo ikke opp i opp. Hvor i all verden er logikken?

Forsøk på å påpeke dobbeltmoral på denne siden? Good luck with that one...

Forøvrig merker jeg det IRL også. Jeg er 31, og venninner på min alder er lynraske med å komme med bemerkninger hvis en felles bekjent eller jeg har en seriøs eller mindre seriøs greie gående med en dame på 22-23-24 f eks. Nå har jeg gjerne kjent disse venninnene lenge da, og vet at flere av dem hadde kjærester eller elskere på over 30 da de var tidlig i tyveårene selv. Påpeker det noen ganger for humoren sin skyld. Noen er selvironiske nok til å se at de er på tynn is og kan fleipe med det, noen prøver seriøst å argumentere for at dette ikke er dobbeltmoralsk.

Dessverre tror jeg en del damer er usikre nok til å frykte at de ikke lenger er attraktive når de drar seg over 30.

Skrevet
Forsøk på å påpeke dobbeltmoral på denne siden? Good luck with that one...

Forøvrig merker jeg det IRL også. Jeg er 31, og venninner på min alder er lynraske med å komme med bemerkninger hvis en felles bekjent eller jeg har en seriøs eller mindre seriøs greie gående med en dame på 22-23-24 f eks. Nå har jeg gjerne kjent disse venninnene lenge da, og vet at flere av dem hadde kjærester eller elskere på over 30 da de var tidlig i tyveårene selv. Påpeker det noen ganger for humoren sin skyld. Noen er selvironiske nok til å se at de er på tynn is og kan fleipe med det, noen prøver seriøst å argumentere for at dette ikke er dobbeltmoralsk.

Dessverre tror jeg en del damer er usikre nok til å frykte at de ikke lenger er attraktive når de drar seg over 30.

Jeg har påpekt akkurat det samme ovenfor venniner som kommer med frekke kommentarer om aldersforskjell og som selv datet tilsvarende eldre menn da de var på samme alder som den unge jenta og som gjerne forsatt kan tenke seg 10-15 år eldre menn. Forsøkene på å lage logikk ut av det er hysteriske.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er da vitterlig både bevist og allment akseptert at kvinner kan foretrekke eldre menn. Eldre i den forstand at om du er 23 så er det helt prima å innlede et forhold til en kar på 41, f.eks. Eller om du er 33 og velger en kis på 52. Samfunnet ser på dette som helt greit, det er ikke sykt eller umoralsk.

Som mann sliter du kraftig med fordommer dersom du som 41 åring faller for ei snuppe på 23. Da er du både gris, umoden, patetisk og ekkel. Sånn er det bare, og rart er det......

Men det gjenspeiler vel generelle normer i samfunnet, terskelen for menn er ofte betydelig lavere enn for kvinner. Det være seg mulig trakassering, psykisk terror eller sabotering av samvær, regler eller hva vet jeg.

Skrevet

Om menn viste de større interesse ville kanskje usikkerheten forsvinne?

Eller er alle over 30 stygge?

Gjest brutal_mann
Skrevet

De fantaserer ikke om slik, de praktiserer det :cool:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Om menn viste de større interesse ville kanskje usikkerheten forsvinne?

Eller er alle over 30 stygge?

Djiiiizez - på tide å løfte blikket opp fra navlen å innse realia kanskje? Dette handler da slett ikke om at menn generelt sett viser for liten interesse! Og spørsmålet ditt faller på sin egen urimelighet. Vis meg den kvinnen som IKKE - når hun stiller seg foran speilet - ikler seg "finn-fem-feil-brillene" og dermed underbygger og dyrker manglende selvbilde og trygghet for eget utseende. Hvis hun i tillegg ikke har mottatt komplimenter fra sin partner på en god stund (i kvinneverdenen gjerne noen timer) så begynner tankene å spinne; "synes han ikke jeg er fin/bra nok lenger?" osv.

Vær så snill - både menn og (for meg uforståelig nok) kvinner mener generelt at kvinner er mer attraktive enn menn, så gi meg noe mer relevant og valid i debatten.

Skrevet

Hehe, sånn er det bare. Alderen hadde jeg ikke brydd meg om, om jeg syns du var attraktiv og ville ha sex med deg. Men hadde i grunnen lurt på hvorfor i all verden du ville hatt sex med en småjente?

• 2 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv 19 nå. Jeg blir seksuelt tiltrukket av eldre kvinner og fantaserer ofte om seksuell omgang med en eldre kvinne. Dette er alt fra 30 - 50 år. Er du der ute?

Gjest Gjest
Skrevet

Eldre (> 40-50 år) menn som er ute etter sex, spesielt dersom de ser etter kvinner som er yngre enn dem selv, er generelt ekle, siklende (i bokstavelig og/eller overført betydning) gamle griser og må få høre dette i klartekst slik at de slutter å plage kvinnene. Menn må akseptere at de går ut på dato!!

Gjest Gjest
Skrevet

Eldre (> 40-50 år) menn som er ute etter sex, spesielt dersom de ser etter kvinner som er yngre enn dem selv, er generelt ekle, siklende (i bokstavelig og/eller overført betydning) gamle griser og må få høre dette i klartekst slik at de slutter å plage kvinnene. Menn må akseptere at de går ut på dato!!

Haha, og det gjør ikke mange kvinner? :jepp:

Å nei du, vi skal nok kjempe for at vi får like stor aksept for at vi kan gå både opp og ned i alder som det dere kvinner gjør. Innen rimelighetens grenser selvsagt.

Skrevet (endret)

Er 23, kan godt finne menn opp til 40-50 attraktive, men da må det være noe "spesielt" med dem. Har aldri vært med noen (tolk som du vil) som har vært mer enn ca 4-5 år eldre da.

En av de deiligste menn jeg vet om er over 50!

Og hva med filmstjernene.. Myye najs der ;)

Endret av einna
Gjest Gjest
Skrevet

Er 23, kan godt finne menn opp til 40-50 attraktive, men da må det være noe "spesielt" med dem. Har aldri vært med noen (tolk som du vil) som har vært mer enn ca 4-5 år eldre da.

En av de deiligste menn jeg vet om er over 50!

Og hva med filmstjernene.. Myye najs der ;)

Det at du finner enkelte eldre menn attraktive på film, viser ikke at slike menn er verd å samle på. Filmrollene viser gir et forvrengt bilde av mennene. Mennenes sanne jeg, tåler sjelden dagens lys, enten det dreier seg om filmstjerner eller mannen i gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...