Gjest Gorgonzola Skrevet 9. april 2009 #21 Skrevet 9. april 2009 Er det ikke litt slik da (eldre her er over 40)? Eldre mann, yngre dame (f.eks. 25): Samfunnet/omgivelsene betrakter ham som en gris Kompisene hans er misunnelige Omgivelsene om henne: Hun er frigjort, vet hva hun vil og er bestemt.Venninnene skuler litt mot henne og synes det er litt i overkant.
Gjest womenwomen Skrevet 9. april 2009 #22 Skrevet 9. april 2009 Er det ikke litt slik da (eldre her er over 40)? Eldre mann, yngre dame (f.eks. 25): Samfunnet/omgivelsene betrakter ham som en gris Kompisene hans er misunnelige Omgivelsene om henne: Hun er frigjort, vet hva hun vil og er bestemt.Venninnene skuler litt mot henne og synes det er litt i overkant. En velskapt attraktiv og pen mann på 40 + er å foretrekke fremfor en yngre mann - men som ikke har utseendet helt med seg . Finns vakre menn på 40 - 50 og stygge menn på 20 og 30 ....og omvendt . Er tiltrekning og kjemien det kommer an på . Alderen er bare et TALL .
Troyamin Skrevet 9. april 2009 #23 Skrevet 9. april 2009 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Ja! Dvs jeg har fra jeg var 18 alltid likt menn som var rundt 35. Nå som jeg snart fyller 30 selv, så har jeg begynt å like menn som er 35-45 år. Har samboer som er 8 år eldre en meg. Og det fungerer mye bedre mentalt og seksuelt enn da jeg hadde kjærester på egen alder.
Suzy Skrevet 9. april 2009 #24 Skrevet 9. april 2009 jeg har aldri fantasert om det - har gjort det istedet
Gjest Sexisten Skrevet 10. april 2009 #25 Skrevet 10. april 2009 Joda, har vel egentlig alltid fantasert om det. Da kjæresten er en som er "eldre" (ihvertfall eldre enn meg) har han levd opp til alle "forventninger".
*Numi* Skrevet 10. april 2009 #26 Skrevet 10. april 2009 jeg har aldri fantasert om det - har gjort det istedet Samme her! Fantaserte aldri særlig om det, men så ble det slik det ble. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #27 Skrevet 10. april 2009 Ikke fantasert om det, før jeg prøvde det. Han var over 50 og jeg i midten av 30-åra. Hadde deilig sex, og han ga meg mange, laaaaange orgasmer. Men han må være atraktiv, ja - ha pen kropp, som ikke virker gammel - det er turnoff....
Raggis93 Skrevet 10. april 2009 #28 Skrevet 10. april 2009 (endret) hvis han har digg kropp eller er deilig liksom. ikke eldre enn 35 da. vennina mi på 15 er jo hodestups forelska i han 40-åringen, han xxx. hu fantaserer om han hele tida. helt SYKT .. Slettet navn. Helen - mod. Endret 10. april 2009 av Helen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #29 Skrevet 10. april 2009 Har aldri fantasert om det før jeg traff kjæresten min for snart 2 år siden. Han er 15 år eldre enn meg, jeg er 17 han er 32. Og vi har det DIGG, bedre enn jeg hadde med jevnaldrene. Forutsetningen er jo at han er kjekk og har en kropp som har holdt seg bra;)
Cottoncandy Skrevet 10. april 2009 #30 Skrevet 10. april 2009 Ja, jeg har alltid fantasert litt om sex med eldre menn. Ikke som kjæreste, men bare sex. Med eldre tenker jeg fra 30 til ca. 40. Selv er jeg 19.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #31 Skrevet 13. april 2009 Som 17-åring syntes jeg at gutter på min egen alder var søte og kjekke, men enkelte menn i 40-årene ga meg et sug i magen som var noe helt annet. Det var en rå, seksuell følelse som var veldig sterk. Hjertebank og litt dunking i underlivet fulgte også. Slanke, solbrune menn med et fast blikk og en egen ro over seg (som modellene i Dressmann-reklamene). Jeg hadde sex med en mann på 43 en gang (jeg var 25), men det var en gedigen nedtur. Han var ikke særlig givende, mente seriøst at vi kunne ha sex uten kondom (han måtte pent komme seg ut og kjøpe noen) og sovnet noen sekunder etter at han hadde kommet. Jeg snek meg ut mens han snorket så det drønnet i veggene... Fantasi over!
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #32 Skrevet 13. april 2009 da jeg var 16 hadde jeg sex med en på 38. han var skikkelig deilig, sexy og veltrent i tillegg til å være mer erfaren osv.. mye bedre enn sex med de som var på min alder. er ganske voksen mentalt sett, så vil nok finne meg en eldre mann ja. kanskje ikke så stor alderforskjell som 22 år da men..
Einar Skrevet 14. april 2009 #33 Skrevet 14. april 2009 Personlighet og utseende spiller vel mer rolle enn alder....?
*Numi* Skrevet 14. april 2009 #34 Skrevet 14. april 2009 Personlighet og utseende spiller vel mer rolle enn alder....? Klart. Det kan vel fort hende at det er defor mange ender opp med eldre/yngre. Siden alder ikke er så viktig, mener jeg. Kjemi er viktigst for meg.
Gjest m44 Skrevet 15. april 2009 #35 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes nesten synd på dere jenter her som betrakter menn over 30 år som "eldre". 20-årene flyr så fort, at dere er ved 30 selv før dere aner det. Selv etter passerte 40 år er sexlivet langt fra slutt. Vi holder gjerne på i et kvarter - 20 minutter i slengen og fruen rasker til seg sine tre-fire orgasmer før jeg gjør meg ferdig. Jeg regner med å ha det slik i mange år til. Det er bare å trene litt og holde seg ved like. Det er akkurat som før, selv etter mer enn 20 år i lag. Når man selv er 20, har man bare såvidt kommet i gang. Ei veltrent dame på 40 er langt mer attraktiv enn ei slunken caffe-latte jente i 20-årene.
Suzy Skrevet 15. april 2009 #36 Skrevet 15. april 2009 Personlighet og utseende spiller vel mer rolle enn alder....? Definitivt - det er nok tilfeldigheter som har gjort at jeg har hatt flere parnere som er en god del eldre enn meg.
*Numi* Skrevet 15. april 2009 #38 Skrevet 15. april 2009 Jeg synes nesten synd på dere jenter her som betrakter menn over 30 år som "eldre". 20-årene flyr så fort, at dere er ved 30 selv før dere aner det. Selv etter passerte 40 år er sexlivet langt fra slutt. Vi holder gjerne på i et kvarter - 20 minutter i slengen og fruen rasker til seg sine tre-fire orgasmer før jeg gjør meg ferdig. Jeg regner med å ha det slik i mange år til. Det er bare å trene litt og holde seg ved like. Det er akkurat som før, selv etter mer enn 20 år i lag. Når man selv er 20, har man bare såvidt kommet i gang. Ei veltrent dame på 40 er langt mer attraktiv enn ei slunken caffe-latte jente i 20-årene. Det er vel litt rart å si, for menn på mange-og-tredve *er* jo en god del eldre enn oss jenter i tjue-åra, uansett hvordan man snur og vender på det? Når vi blir 30 er de rundt 40, og slik går nu dagan... Men - jeg trives godt med min en del år eldre samboer, altså. Og man enser ikke alderen sånn sett.
Laska Skrevet 12. januar 2010 #39 Skrevet 12. januar 2010 Det har jeg i grunnen alltid gjort, men det er bare i fantasien og ikke noe jeg har hatt ønske om å leve ut i virkeligheten:) Tenker da 20 år eldre kanskje.. Har alltid fantasert om oppdiktede situasjoner da, sjelden om virkelige folk... Klassikereren var jo å bli forført av faren til venninna mi på 40 da jeg var tenåring :gjeiper: Altså ikke til noen virkelige venninner, bare en oppdiktet:) samme her :gjeiper:
Gjest gjestdeluxe Skrevet 12. januar 2010 #40 Skrevet 12. januar 2010 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Vi fantaserer ikke, vi lever det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå