Gjest Gjest_Ola_* Skrevet 9. april 2009 #1 Skrevet 9. april 2009 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn
Gjest Jente36 Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Selv om jeg ikke er så ung lenger da. Men gjorde det ikke i mine yngre dager heller.
kinkeline Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Hm, nei gjorde vel egentlig ikke det. De jeg fantaserte om, kjent eller ukjent, var vel max 5 år eldre enn meg. Det er jo eldre, men ikke eldre.
Ethereal Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Hvor mye eldre? 60 år og oppover? I såfall; nei. Jeg kunne godt hatt sex med en på 30 (jeg er 18). Jeg blir ikke akkurat kåt av tanken. Det måtte jo vært hvis det var en deilig mann.
Gjest gjestkvinne Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Nei - fantaserte ikke om eldre menn ! Men ble litt betatt av de eldre - likte utseendet - det at de så voksne ut og mer mandig ut , mer maskuline på en måte - en langt yngre menn . De mennene som var naturlig pene og i bra form selv over 40 år gamle - noen av de kan være ganske kjekke fortsatt og fortsatt sexy . Syntes jeg da jeg selv var 25 + osv Rundt 10 - 20 år eldre - er vell maxgrensen for hva jeg kan finne attraktivt . Men da kunn om de er i meget god fysisk form for alderen - slanke og har hår på hodet enda ...he he Det er et krav ... Pondus , dvask og skallete - er overhodet ikke attraktivt eller sexy i mine øyne .... da ser de så gamle ut .
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 Jeg fyller straks 19, og kunne godt tenkt meg en på opp til 30, men ikke over. Tenker på erfaring og modenhet, men at han samtidig ikke er for "gammel".
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 Det har jeg i grunnen alltid gjort, men det er bare i fantasien og ikke noe jeg har hatt ønske om å leve ut i virkeligheten:) Tenker da 20 år eldre kanskje.. Har alltid fantasert om oppdiktede situasjoner da, sjelden om virkelige folk... Klassikereren var jo å bli forført av faren til venninna mi på 40 da jeg var tenåring :gjeiper: Altså ikke til noen virkelige venninner, bare en oppdiktet:)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Som 33 år gammel dame kunne jeg ikke tenke meg en som var eldre enn 45 sånn ca. Liker best menn på min egen alder og evnt ikke mer enn 5-6 år yngre.
Gjest Suasnne Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Vet at samtlige av venninnene mine har hatt sånne fantasier også... så det er nok ganske vanlig
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 9. april 2009 #12 Skrevet 9. april 2009 Dere må huske at det er forskjell på fantasier og virkelighet da.. En fantasi er gjerne bare en fantasi, ikke noe en vil gjøre i virkeligheten alltid.
Frustrert Skrevet 9. april 2009 #13 Skrevet 9. april 2009 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Jeg gjorde det ja. Altså 10-15 år eldre. Men så har jeg da også gjort dette i virkeligheten da: Nr 1 var 22 år eldre (Jeg var 21 og ble naivt utnyttet) Varte i ca 1 år. Nr 2 var 1 år yngre. (Jeg var 22) Varte bare et par mnd. Nr 3 er 16 år eldre. (Var 22 da jeg traff ham) Har vart i 5 år, men har pause/brudd nå. Jeg er av de som vil ha en voksen mann som er ferdig med ungdomsfylla og vet hva han vil med livet sitt. Han må ha en stabil jobb og ha orden på økonomien. Da blir de gjerne noen år eldre enn meg på mine 27 år.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #14 Skrevet 9. april 2009 I ungdommen fantaserte jeg ofte om sex med eldre kvinner. Fantaserer dere kvinner om sex med eldre menn Selvsagt. Eldre menn er sexy. Ung pike, eldre mann: uslåelig kombinasjon!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #15 Skrevet 9. april 2009 Selv om jeg ikke er så ung lenger da. Men gjorde det ikke i mine yngre dager heller. Poenget er at du fantaserer om menn som er eldre enn deg, ikke hvor gammel du er. Min venninne er 42 år, og hun er sammen med en mann som er 62, altså 20 år eldre. Klart det er sexy.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #16 Skrevet 9. april 2009 Dere må huske at det er forskjell på fantasier og virkelighet da.. En fantasi er gjerne bare en fantasi, ikke noe en vil gjøre i virkeligheten alltid. Ehh, hva? Mange lever ut sine fantasier! Det er ikke noe probølem for en kvinne i 30-årene å få seg en eldre elsker...;-)
lovenemo Skrevet 9. april 2009 #17 Skrevet 9. april 2009 Kommer an på hva man tenker på som eldre menn da. Fantaserer sjelden eller aldri om noen yngre enn meg, ofte/alltid om menn som er eldre enn meg. Men de er da i 20-30 årene, når man kommer til 40+ blir det bare ekkelt for meg, fiss fiss fiss!!
Gjest Påskekrim Angel Skrevet 9. april 2009 #18 Skrevet 9. april 2009 I påskekrimen på NRK "Angel" var det jo en eldre prest som var utro mot sin kone og hadde sex med en unge mørk skjønnhet under hagefesten. Det er sexy med eldre menn og yngre kvinner!
Ritz Skrevet 9. april 2009 #19 Skrevet 9. april 2009 Jeg er veldig nysgjerrig på definisjonen av"eldre".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå