Gå til innhold

Hvor legger du deg til å sove?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når du reiser med f.eks nattbuss? Legger du da beina tvers over midtgangen og sovner tungt..slik at folk som må ut av bussen må både vekke og kjefte på deg??

Jeg blir litt irritert, hva f...en tenker du med??

Mvh "hun som vekket deg, ditt sure morratryne".

PS: jeg er ikke så sprek at jeg klarer å hoppe bukk...eller krype under.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sovner sjelden i sittende stilling, så på buss, fly og tog blir det mest smådupping. Pent og pyntelig, med beina på golvet og med hodet på jakka inntil vinduet. På ferjer napper jeg gjerne med meg et ullteppe og finner meg en egnet golvplass. Bagasjehyller er toppers!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men jeg må innrømme at jeg ble litt imponert over den gamle damen på rundt 80 år som FAKTISK hoppet bukk over de.... :hoho:

Helt sant, dette var ikke i drømme... :hoho:

Gjest Helenius
Skrevet

Jeg pleier å sove med hodet rett oppover... Og med håret i utsøkt posisjon for angrep bakfra:

"Pokker! Der våknet jeg for TRETTENDE GANG av at dama bak meg tok tak i stolryggen for å reise seg opp, og lugget meg i samme slengen!"

:frustrert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg pleier å stötte knærne på stolryggen foran slik at jeg kommer i en slags 'fosterstilling' og klarer fint å sove slik til blodomlöpet er stoppet ved knærne.. :ler:

Skrevet

Etter en ukelang rundtur med buss i Hellas ble jeg en kløpper til å sove sittende opp og ned i mitt eget sete.

Skrevet

Før Sterlings tid, når jeg tok nattbussen mellom København til Oslo hendte det nok at jeg la beina over midtgangen ja.

Jennifer

PS. Du så ikke så j***** blid ut du heller! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...