Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Del Skrevet 8. april 2009 Lurer på om det er noen som har prøvd det eller vet mer om det? Jeg har en voldsom sorg i forbindelse med et dødsfall, det er en stund siden nå, men hver dag er akkurat som om det skulle vært i dag jeg fikk beskjeden, sorgen er like intens og lammende, og jeg kommer meg ikke videre i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milla_s Skrevet 9. april 2009 #2 Del Skrevet 9. april 2009 dette lurer jeg også på, jeg sliter også med sorg og håper derfor noen svarer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Del Skrevet 11. april 2009 Vet ikke. Likevel kan det hjelpe å tørre møte følelsene sine, kjenne på dem, skrike hvis man føler for, skrive skrive og skrive.., male tanker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. april 2009 #4 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen som har prøvd dette? Jeg har turt å møte føelsene mine på ulike vis, men jeg kommer meg ikke noe videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Del Skrevet 20. april 2009 jeg lurer også veldig på dette, har som trådstarter problemer med å komme meg videre etter en sorg og søker måter å hjelpe meg selv med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #6 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har ikke prøvd det selv, men det er vanlig å bruke hypnoterapi mot mye forskjellig - alt fra eksamensstress til sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå