Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Lurer på om det er noen som har prøvd det eller vet mer om det? Jeg har en voldsom sorg i forbindelse med et dødsfall, det er en stund siden nå, men hver dag er akkurat som om det skulle vært i dag jeg fikk beskjeden, sorgen er like intens og lammende, og jeg kommer meg ikke videre i livet...
Gjest milla_s Skrevet 9. april 2009 #2 Skrevet 9. april 2009 dette lurer jeg også på, jeg sliter også med sorg og håper derfor noen svarer her
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Vet ikke. Likevel kan det hjelpe å tørre møte følelsene sine, kjenne på dem, skrike hvis man føler for, skrive skrive og skrive.., male tanker...
Gjest TS Skrevet 19. april 2009 #4 Skrevet 19. april 2009 Ingen som har prøvd dette? Jeg har turt å møte føelsene mine på ulike vis, men jeg kommer meg ikke noe videre.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 jeg lurer også veldig på dette, har som trådstarter problemer med å komme meg videre etter en sorg og søker måter å hjelpe meg selv med dette
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Jeg har ikke prøvd det selv, men det er vanlig å bruke hypnoterapi mot mye forskjellig - alt fra eksamensstress til sorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå