Gjest Gjest_Emmeline_* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk invitasjon til bryllup i dag, og det er bare tre uker til! I invitasjonen står det ingenting om antrekk, men jeg vet at brudgommen skal ha smoking.Hva skal jeg ha på meg? Hva KAN jeg ha på meg og hva kan jeg IKKE ha på meg? Kjære Kvinneguidenbruder, hjelp meg vær så snill....
Neytiri Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg fikk invitasjon til bryllup i dag, og det er bare tre uker til! I invitasjonen står det ingenting om antrekk, men jeg vet at brudgommen skal ha smoking.Hva skal jeg ha på meg? Hva KAN jeg ha på meg og hva kan jeg IKKE ha på meg? Kjære Kvinneguidenbruder, hjelp meg vær så snill.... Oi så liten tid du fikk før bryllupet da! Hmmm hvis brudgommen skal ha smoking så er det passende å ha kjoler i høyere kvalitet, gjerne chiffon, velvet, satin, og silk... KJolen i min mening burde være rett over kneet(ikke kortere en det), eller lenger. Vet ikke ka du er komfortable å være i, men det er jo alltid lov å ha bukser og....men følg gjerne reglen med høyere stoff kvalitet!
Gjest Gjest_Emmeline_* Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg vil gjerne ha skikkelig fin, lang kjole, er det ok? eller må det være knekort til smoking?
Neytiri Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Nei lang kjole går helt fint, man skal bare ikke ha for kort i forhold til smoking. altså ikke kortere en litt over knelengde personlig syns eg galla kjoler(gjerne silk, satin) er fine til smoking
Gjest Gjest_Emmeline_* Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Tusen takk for svar! Er det noen andre som har synspunkter? Er det noen som mener det er feil med lang kjole?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå