Gå til innhold

Påskekrimmen på Nrk

Anbefalte innlegg

Gjest *smak*
Skrevet

For første gang på lenge skal jeg se påskekrim på tv. Noen flere? Hører liksom påsken til.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen og jeg har sett alle tre episodene av "Englebarnet"

Spesiell, men bra.....

Gjest *Mim*
Skrevet

Så litt av Englebarnet, men den var ikke noe for meg.

Skrevet
Så litt av Englebarnet, men den var ikke noe for meg.

Nei, den var litt spesiell.

Kanskje ikke det jeg forbinder med påskekrim....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes "Englebarnet" var veldig bra påskekrim!

Skrevet

Jeg fikk ikke sett siste episode i går.. Opptakeren på boksen vår klikka litt. Noen som kan gi meg et lite sammendrag?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det jeg som er helt "borte"? Englebarnet?

Jeg kom hjem fra utlandet på onsdag (dvs. når påsken begynte), - og har ikke funnet noen påskekrim på NRK. Kun enkelt-episoder av Lewis og Poirot, men det er jo overhodet ingen "påskekrim". Hele poenget med påskekrim er jo at den må gå over flere kvelder, slik at man må vente litt på oppklaringen av krimsaken.

Så har sett krim på TV2 istedet.

Og er superskuffet over NRK i år!

Skrevet

Jeg er enig med deg gjest#9. Ble litt skuffa. Fulgte jo med i alle tre episodene men satt litt....ja, snurt tilbake. "Var det alt", liksom. Enda godt Poirot ble sendt igår ;)

Skrevet

Enig med Scorpina og gjest. Sitter her og venter på noe som tydeligvis ikke kommer.

Altså en påskekrim som går over flere dager, i påsken, ikke i dagene før.

Skrevet

Englebarnet på nrk1 var bra, synes jeg :) Men det stemmer jo at den var over før påska hadde begynt på ordentlig.

Gjest gjest fra tidligere i dag 09.04
Skrevet

Kjekt at det er flere som føler seg litt "snytt" for påskekrim på NRK.

Så vidt jeg vet, må dette være første året på veldig, veldig mange år som NRK ikke har sendt påskekrim. Og nå har de jo 3 kanaler å boltre seg på!

Kanskje jeg skal sende epost til NRK og spørre om dette er noe de skal fortsette med?

For meg er påskekrim'en en del av påsken, hører liksom med. De andre årene har det vært et puslespill uten like å finne hvilken krim man skal velge. Fordi det var gode tilbud på flere kanaler (også TVNorge, så vidt jeg husker?). I år var valget enkelt, kun TV2 sendte påskekrim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...