*christine* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg har sett noen sko her som jeg gjerne vil ha, men problemet mitt er at jeg ikke klarer å gå på de i lengden om de er for høye... Det står at de er 3,5 inches, altså etter min beregning ca 9cm.... Men hvordan er dette målt? må bare spørre dumt jeg altså... er det rett ned fra der helen begynner, eller følger de helen eller....???? vil jo ikke kjøpe noen jeg ikke kan ha... men synes de er så fine...hver sin smak selvfølgelig... http://cgi.ebay.co.uk/WOMENS-SILVER-WEDDIN...%3A1|240%3A1318 dette er skoen forresten...
Mo9qa Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Jeg har sett noen sko her som jeg gjerne vil ha, men problemet mitt er at jeg ikke klarer å gå på de i lengden om de er for høye... Det står at de er 3,5 inches, altså etter min beregning ca 9cm.... Men hvordan er dette målt? må bare spørre dumt jeg altså... er det rett ned fra der helen begynner, eller følger de helen eller....???? vil jo ikke kjøpe noen jeg ikke kan ha... men synes de er så fine...hver sin smak selvfølgelig... http://cgi.ebay.co.uk/WOMENS-SILVER-WEDDIN...%3A1|240%3A1318 dette er skoen forresten... Stemmer med ca 9 cm; det er ganske høyt, men hælene jo ikke så tynne, og de ser greie ut å gå med... Fine sko i hvert fall! Det måles vel fra der hælen begynner og rett ned i gulvet - hvis du skjønner min noe klønete forklaring?!
illafanten Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Vet ikke om det er av interesse, men ville bare gi ett lite tips om en butikk på ebay som jeg kjøpte skoene mine fra. Jeg har angst for høye heler, jeg passer rett og slett ikke til å ha det. Fant et par sko i denne butikken som jeg syns var veldig fine, men helen var bittelitt høy. Jeg sendte mail til dem og spurte om jeg kunne få skoene med lavere hel og det var ikke no problem i det hele tatt. Jeg kunne velge høyde på helen som jeg selv ville, og jeg er veldig fornøyd med skoene! smt-elegantweddingcollection
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå