Gjest bokorm Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hei, skal bestille en bok som jeg trenger fortest mulig, noen som har erfaring med hvilken bokhandel som er kjappest med levering? Litt dumt siden det er påske og sånn nå da, men sånn at jeg får den rett over påske ihvertfall?
Red headed girl Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Sjølv er eg medlem i boklubben.no, og syns dei er raske på det meste. Men du burde nok sjekke litt opp i det, spørs litt ka slags bok du skal ha og sånn. Det står som regel ca leveringstid på alle varer, dette gjeld dei fleste forhandlara på nett:) Sånn utenom det blir nok ikkje boka di sendt ifrå dei før etter påske, sida eg tippa dei fleste har påskeferie til tirsdag, og posten ikkje er skikkelig i gang før då.
annamaria8 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Capris.no er i alle fall ikkje valet ditt om hurtigheit er det viktige. Eg har bestilt der ifrå mange gonger. Kvar gong har det teke laang tid før eg får melding om at pakken er sendt i posten. Dei er derimot som regel rimelegast.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Har bestilt bøker fra Haugen Bok i Volda noen ganger. Siste gang tok det 2-3 dager fra jeg bestilte til jeg hadde bøkene!
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Har faktisk best erfaring med amazon.co.uk! Men da må stort sett boken være på engelsk da
Chihiro Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Haugen bok er lynkjappe. Bokklubben synes jeg ofte bruker lang tid.
Gjest Glør Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Haugen Bok. Tar vanligvis 2-3 dager, en gang jeg bestilte boka tidlig på dagen fikk jeg den faktisk dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå