Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Er det da slik at man glemmer alt rundt dem? Har holdt på med en type en god stund nå, og nå med en gang kameratene hans kom hjem til påske så ble det helt stilt fra den kanten. Har jo snakket med han og han sier det ikke er noe galt, men at han er litt opptatt i ferien... Jeg blir jo kjempe-usikker plutselig. Kanskje han bare bruker meg som tidsfordriv. Vi er jo ikke sammen. Er det jeg som er teit her? Det er ikke noe problem for meg at han ikke har tid, men det går da vel an å skrive en liten melding inni mellom for det??
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Tror generelt at gutter og menn er flinkere til å leve i nuet mens jenter er mer sånn at de sitter passive og lengter. Du sier at dere ikke er sammen, ergo er dere vel hverandres tidsfordriv? Hvis dere hadde hatt følelser for hverandre hadde dere vel blitt kjærester?
Gjest ts Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Det er andre grunner til at vi ikke er "sammen". Vi har snakket mye sammen, og det har ikke bare vært sex, tvert i mot! Nei, mulig jeg bare overreagerer her.. Jeg har ikke tenkt å sitte og vente, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette fatt. Tar et skritt tilbake hvertfall og lar det bli opp til han, jeg er ikke typen som "løper" etter en mann og bombaderer han med tekstmeldinger..
Jade Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Hvis kameratene bor andre steder, og mange nå er på hjemstedet hans, så er det klart han vil benytte sjansen til å tilbringe mest mulig tid med dem. Det hadde jeg gjort også! Er det så rart da? Og det er ikke alle som liker å smse "hele tiden". Ikke hver dag, engang.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #5 Skrevet 8. april 2009 La nå gutten drekke øl og snakke drit med kompisene sine nå da, ring ham klokka 1400 dagen etter og vær entusiastisk. Men du kan bare glemme å henge med ham i påsken, nå er det øl med gutta som gjelder, og det må du respektere, han forteller dem garantert om den lekre nye dama si, og på lørdag blir du invitert en liten tur slik at han får vist deg fram, det liker gutta, få vist fram den nye lekkerbiskenen sin:)
Gjest gjestgjest Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 mulig jeg bare overreagerer her La oss enkelt oppsummere med at du her treffer spikeren midt på hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå