Gå til innhold

Mye trøbbel med gjestelisten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har noe av den samme problemstillingen selv. Min mor er overhode ikke på talefot med mine eldre søsken, og dette har skapt en del frustrasjon hos meg ang. gjesteliste. Mamma har sagt hun ikke vil komme om jeg inviterer mine søsken. Jeg er ikke en del av konflikten de har seg imellom og har bestemt meg for å invitere alle, så får de komme de som vil. Forhåpentligvis klarer de å oppføre seg denne ene dagen! :sukk:

Skjønner godt frustrasjonen din. Kjenner den så alt for godt selv.

Jeg må si meg enig med valget ditt om å invitere alle, så får de som vil komme. Når du ikke er en del av denne konflikten, eller står på noens side i saken, så er det helt riktig å gjøre det på denne måten.

Jeg håper for din del at de kan ta seg sammen denne ene dagen. Det er jo ikke slik at man må ha kontakt med hverandre, selv om man er i samme rom.

Håper det ordner seg for deg. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett hadde jeg valgt min mor fremfor tanter i konflikt, kan du ikke forklare at de må skjønne at du må velge din mor når situasjoner er som den er?

Skrevet
Har noe av den samme problemstillingen selv. Min mor er overhode ikke på talefot med mine eldre søsken, og dette har skapt en del frustrasjon hos meg ang. gjesteliste. Mamma har sagt hun ikke vil komme om jeg inviterer mine søsken. Jeg er ikke en del av konflikten de har seg imellom og har bestemt meg for å invitere alle, så får de komme de som vil. Forhåpentligvis klarer de å oppføre seg denne ene dagen! :sukk:

I alle dager. Dette synes jeg var svært umodent sagt av din mor. Å tvinge sitt barn til å ta avstand fra sine søsken synes jeg er en fryktelig ting å gjøre.

Inviter søsknene dine og forklar til din mor at hun er hjertelig velkommen om hun kan oppføre seg denne ene dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...