Gå til innhold

Hvor skal jenteturen gå i sommer?

Hvor ville du reist på jentetur?  

17 stemmer

1. 1. Hvilket av disse reisemålene ville du valgt?

• Kypros - Agia Napa
      7
    • Mallorca - Megaluf
      4
    • Kreta - Chania
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal på jentetur i juli og vil reise til en litt ''ung'' plass hvor jeg ikke har vært før. Midt i blinken: Uteliv, sol og strandliv.

Kunne også hatt Alanya i Tyrkia på listen, men droppet det... Noen som vil dele erfaringene sine med meg?!

På forhånd takk:)

Og By the way... Hva med Kos i Hellas?! Glemte å ta det med i avstemningen, men det er jo også et alternativ.

Endret av Lipstick
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...

Det er lov å svare for de som vil :)

Skrevet

Jeg har selv vært på Kos, Magaluf og Ayia Napa - alle stedene har sine fordeler og ulemper :)

På Kos er det stort sett bare skandinavere + noen nederlendere, mens Ayia Napa og Magaluf også har mange engelskmenn. Kos og Ayia Napa er solsikkert, mens det hender at det er noen dager med regn på Magaluf. Strendene er best på Magaluf og Ayia Napa, strendene på Kos er mest grus og sten og solsengene ligger altfor tett. Prisnivået på Ayia Napa er skremmende, ca norske priser (det var hvertfall det når vi var der).

Men alle plassene er bra steder for uteliv og strandliv! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil anbefale Alanya jeg da.. Bra uteliv, ok prisnivå, fin strand (cleopatra) og ikke minst utrolig bra shopping.. :)

Skrevet

Okei... Vi har enda ikke blitt helt enige. Jeg har aller mest lyst til Ayia Napa, tror jeg.. Men er ikke så morsomt at det er dyrt der da. Vil jo helst ha i pose og sekk selvfølgelig.

Magaluf er sikkert moro det og.

Venninna mi er litt ivrig på Kreta, for det har hun hørt så mye positivt om.

Og så har vi Kos da... Høres ut som en trivelig plass å være.

Men tja, Ayia Napa frister hvert fall meg mest. Er ute etter høy partyfaktor og masse, masse solskinn. Blir ikke yngre :fnise:

Alanya ser nydelig ut, men jeg vil ikke til Tyrkia. Vil heller prøve de andre landene i Europa først. :)

Skrevet

Jeg stemte på Kypros, litt fordi det er en plass jeg har lyst til, har ikke vært der.

Jeg har vært på Kreta i Platanias, det syns jeg var en kjedelig plass.

Jeg har vært på Mallorca, ikke Magaluf (har bare vært på badelandet der) Det er veldig fint på Mallorca.

Har dere ikke vurdert Kroatia?

Årets tur går dit for min del :nigo:

Skrevet

Kroatia, nei, det har vi ikke vurdert denne gang. Kanskje en annen gang.. :jepp:

Gjest Cupcakes
Skrevet

hvis dere vil ha litt artig uteliv på kveldene er kanskje kypros og mallorca de beste alternativene. kreta er litt roligere på det punktet, er hvertfall det jeg har fått følelsen av de gangene jeg har vært på både kreta og kypros :)

Skrevet

Jeg ville helt klart dratt til Kypros, men det er fordi det er et sted jeg ikke har vært og ønsker å dra til! :)

Skrevet

De stedene som er satt opp som alternativer her vitner om en sikkelig feste og- solferie. Da ville jeg nok ikke valgt Ayia Napa. Prisene der er så utrolig høye i forhold til de andre stedene. Kos har jeg hørt mye bra om, men har ikke vært der.

Skrevet

Jeg har vært på Kos å likte mg kjempe godt der! Var mye å se på å ting å gjøre. Masse ungdommer, veldig høg party faktor.

Selv føler Agia Napa og Magaluf er så oppbrukt..

Gjest Lipstick i.i.
Skrevet

Turen går i midten av juli en gang. Vi har ikke bestemt oss helt enda, hehe. Men JEG har mest lyst til å oppleve Agia Napa i sommer! :skaal::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...