Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Jeg bor i en kjellerleilighet og der er det en del maur og andre småkryp som kryper inn vinduer osv. Det jeg lurte på er om noen her vet om noe jeg kan kjøpe som får dem til å holde seg vekke? Takker for svar.
PecanPie Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Maurbokser, diverse sprayer o.l. fås kjøpt på div. butikker.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #3 Skrevet 9. april 2009 Maurbokser, diverse sprayer o.l. fås kjøpt på div. butikker. I hvilke butikker?
Jade Skrevet 9. april 2009 #4 Skrevet 9. april 2009 Prøv på jernvarehandel o.l. Mulig noen dagligvareforretninger også har radar-spray. Er det mulig å tette igjen sprekkene? Finne maurtuen utenfor? Det er noe skikkelig herk! Husker jeg sprayet og sprayet, tapet igjen sprekkene med elektrikertape (var ikke min lelighet). Endte med at jeg flyttet. Da hadde jeg rotte i veggen også...
Troyamin Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 Maurmiddelet NIPPON får du kjøpt i dagligvarebutikk. Rimelig og effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå