Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen min vil bli sammen med meg igjen. Men han har avtalt å treffe en annen jente som han rotet med da vi var sammen. Hun bor på en annen kant av landet. De har avtalt at hun skal besøke han når hun kommer til byen om noen uker. Jeg ble skuffet da jeg fikk vite det. Så tilfeldigvis på facebook at de flørtet. Hun skrev at hun gledet seg til å treffe han.

Nå har jeg sagt at jeg ikke vil ha kontakt med han før han har funnet ut hva han vil med henne. Han sier at han ikke har noen følelser for henne. Han sier at hun bare er en venn. Han sier at de bare skal drikke kaffe sammen. Jeg vet av erfaring at når han inviterer på kaffe blir det oftest noe helt annet enn kaffe.

Han sier at han ikke liker å bryte avtaler. Derfor vil han treffe henne. Han sier at de kan drikke kaffe hos meg. Jeg har ingen interesse av å treffe henne. Jeg hater dama. Hun har ødelagt forholdet vårt før.

Nå er han sur på meg fordi jeg ikke vil treffe han. Han skjønner meg ikke i det hele tatt. Han skjønner ikke hvorfor jeg er sjalu på henne. Han sier at det ikke kommer til å skje noe.

Er det meg som er urimelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest singel lesbe
Skrevet

Nei, du er ikke urimelig.

Personlig er jeg ferdig med folk som tuller rundt, og hadde funnet meg en person som ville ha meg. Bare meg.

Gjest Sjokkert
Skrevet

Du er absolutt ikke urimelig. Du må ikke finne på å ta han tilbake. Snakk aldri med han igjen!

Skrevet

Nei, selvfølgelig er du ikke urimelig. Så teit han er som ikke ser det fra din side. Mistenksomt at han nekter å bryte avtalen.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei du er ikke urimelig.. Derimot vis du godtar dette er du dum, ibestefall naiv..

Finn deg en bedre gutt du :)

Gjest Gjest
Skrevet

Slenger meg på resten her, du er ikke urimelig.

Han høres ut som eksen min, og en sånn fyr vil du ikke ha.

Gjest Gjest
Skrevet

Han vil ha både i pose og sekk. Ikke finn deg i det.

Gjest hopeful
Skrevet
Han vil ha både i pose og sekk. Ikke finn deg i det.

Enig! Du er IKKE urimelig!

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, syntes ikke det er urimelig at du reagerer. Hvis han faktisk snakker sant og de bare er "venner", ja kanskje det er rimelig da?, men hallo? kordan kan man stole på han når det skjer andre ting enn bare kaffe som du sier.. Syntes ikkje det er urimelig av det at du stiller kravet. Om han ikke forstår det, javel synd for han...

Skrevet

Takk for svar dere. Er klar over at dere har rett. Bare så utrolig vanskelig å droppe alt. Alt som er bra med forholdet vårt. Alle drømmene. Alle erfaringene vi har delt. Jeg savner gutten noe helt sinnsykt. Han er den eneste jeg har elsket. Vi var sammen i 5 år.

Han ringte i dag. Vil treffe meg - drikke kaffe i leiligheten hans (det betyr at han vil ha sex). Det føles helt feil når hun andre jenta skal treffe han på samme sted om 2 uker. Nå er jeg så lei av alt rotet med andre damer. Spesielt med den dama.

Vel, syntes ikke det er urimelig at du reagerer. Hvis han faktisk snakker sant og de bare er "venner", ja kanskje det er rimelig da?, men hallo? kordan kan man stole på han når det skjer andre ting enn bare kaffe som du sier.. Syntes ikkje det er urimelig av det at du stiller kravet. Om han ikke forstår det, javel synd for han...

Har tenkt på det. Tenk om han faktisk snakker sant? At de bare er venner som skal drikke kaffe og ingenting mer? Men jeg tror ikke det. De har hatt sex før og hun har vært forelsket i han lenge. Han rota med henne to ganger da vi var sammen. Begge gangene lovet han å slette henne fra tlf, msn og facebook. Føler jeg har fått nok nå. Klarer ikke stole på han mer. Tror det blir helt slutt denne gangen.

Skrevet

Jeg syntes du er litt urimelig når du ikke godtar at de kan treffees til kaffe hjemme hos deg. Han ønsker å ha et vennskap til denne jenta, og ønsker også tydeligvis å invitere deg med inn i dette vennskapet, men nei det er du ikke villig til å gjøre for ham.

Kanskje avlyser hun når hun får beskjed om at de skal møtes hjemme hos deg også, hvem vet. I så fall er deg jo en god mulighet for ham å se hva hun egentlig var ute etter. Dersom hun faktisk kommer er det jo en sjangs for at du kan se at det ikke er mer enn vennskap mellom dem.

Jeg mener at du burde se det hele ann, møte henne og se om det var et grunnlag for vennskap der eller ikke. Du skal selvsagt få lov til å ha den skeptiske holdningen din, men du behøver likevel ikke dømme kontakten dem i mellom før du må. Som sagt jeg skjønner godt at du er skeptisk, men det er bedre å gi ham muligheten til å bevise for deg at du ikke behøver å være skeptisk enn at du er den som nekter han kontakt med venner.

Du kan jo se etter kaffeen heller om du fremdeles er like mot kontakten dem mellom, og om hun da viser at hun er ute etter noe mer.

Skrevet (endret)

Jeg mener at du overhodet ikke er urimelig. At han i det hele tatt mener at det er greit at han skal bevare et vennskap med ei dame han var utro med mens dere var sammen, er rett og slett drøyt.

Hvis jeg i det hele tatt skulle ha vurdert å ta noen tilbake etter utroskap, ville jeg satt som et ufravikelig krav at all kontakt med denne dama skulle ha opphørt.

Endret av Naria
Skrevet
Takk for svar dere. Er klar over at dere har rett. Bare så utrolig vanskelig å droppe alt. Alt som er bra med forholdet vårt. Alle drømmene. Alle erfaringene vi har delt. Jeg savner gutten noe helt sinnsykt. Han er den eneste jeg har elsket. Vi var sammen i 5 år.

Han ringte i dag. Vil treffe meg - drikke kaffe i leiligheten hans (det betyr at han vil ha sex). Det føles helt feil når hun andre jenta skal treffe han på samme sted om 2 uker. Nå er jeg så lei av alt rotet med andre damer. Spesielt med den dama.

Har tenkt på det. Tenk om han faktisk snakker sant? At de bare er venner som skal drikke kaffe og ingenting mer? Men jeg tror ikke det. De har hatt sex før og hun har vært forelsket i han lenge. Han rota med henne to ganger da vi var sammen. Begge gangene lovet han å slette henne fra tlf, msn og facebook. Føler jeg har fått nok nå. Klarer ikke stole på han mer. Tror det blir helt slutt denne gangen.

Gå ut i fra at han har forandret seg og snakker sant. Da inviterer han henne bare på kaffe. Hun kommer. Forelsket til høyt over himmelen. Så kåt at hun bare sitter og vrir seg. Han avspiser henne med en kopp kaffe, mens hun bare verker etter å smake kjønnsorganet hans. Halvveis avvist bare koker det i hjertet hennes. Hun får ham ikke ut av tankene, oppsøker han "tilfeldig " både her og der. Han kjenner at hun elsker ham. han værer det, lukter det. Ser glansen i hennes øyne. Brystvortene som knopper seg under blusen. Hun får ikke sex. Hun ser at han står i helspenn og bare ønsker å pule henne. Egentlig ønsker han å pule dere begge to. Jeg vil ikke si snipp snapp , snute, for eventyret er ikke ute. Hva med tripp, trapp , trekant- og du gjør mannen din lykkelig. Han har det vondt. Han vet at han må avvise en av damene som han elsker. Han skal bli muslim, fordi han er så glad i kvinner at han ønsker å stille opp for mer enn ei kone.

Skrevet
Jeg syntes du er litt urimelig når du ikke godtar at de kan treffees til kaffe hjemme hos deg. Han ønsker å ha et vennskap til denne jenta, og ønsker også tydeligvis å invitere deg med inn i dette vennskapet, men nei det er du ikke villig til å gjøre for ham.

Kanskje avlyser hun når hun får beskjed om at de skal møtes hjemme hos deg også, hvem vet. I så fall er deg jo en god mulighet for ham å se hva hun egentlig var ute etter. Dersom hun faktisk kommer er det jo en sjangs for at du kan se at det ikke er mer enn vennskap mellom dem.

Jeg mener at du burde se det hele ann, møte henne og se om det var et grunnlag for vennskap der eller ikke. Du skal selvsagt få lov til å ha den skeptiske holdningen din, men du behøver likevel ikke dømme kontakten dem i mellom før du må. Som sagt jeg skjønner godt at du er skeptisk, men det er bedre å gi ham muligheten til å bevise for deg at du ikke behøver å være skeptisk enn at du er den som nekter han kontakt med venner.

Du kan jo se etter kaffeen heller om du fremdeles er like mot kontakten dem mellom, og om hun da viser at hun er ute etter noe mer.

Du fikk med deg at han har vært utro med henne før, 2 ganger, mens de var sammen ikkesant? Og du syns fortsatt at hun er urimelig? Det er direkte frekt at han etter å ha sagt at han skal avslutte kontakt med henne, nå faktisk nekter å bryte en avtale om kaffe. Han har 2 valg, det er å ta en kaffe med denne jenta og såre jenta (evt. miste henne) han har lyst til å bli sammen med igjen og har vært sammen med i mange år, eller å ikke ta en kaffe med henne. Syns liksom ikke valget bør være så vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...