Gjest Mustang Skrevet 8. april 2009 #1 Skrevet 8. april 2009 Hva bruker dere under brudekjolen nå til dags ?
leirbål Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Hva bruker dere under brudekjolen nå til dags ? noen bruker et mykt korsett, truse og strømper. noen bruker ekte korsett med stålspiler, noen bruker truse og bh, andre bare truse. (Det er det jeg har lest her inne.)
Neytiri Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Selv bruker eg et mykt korsett, blonde truser, og strømpebukser. Men dette er noen ganger avhengig av hvilken type kjole man har....noen kjoler krever mindre, og noen krever mer.....har fått med meg at de med snøring har goood hold! Mens en myk chiffon med knapper trenger litt mer under kjolen!
Gir Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Ut ifra hva jeg tenker, ender jeg opp med en kjole med godt korsett i selve kjolen. Da ender jeg opp med selvklebende "kyllingbryst" på brystene (ser merkelig ut, men gir fin kløft og løft) og en normal blondetruse tenker jeg. Så kjøper jeg en fin neglisje å hoppe inn i før bryllupsnatta. Jeg skal nok ikke ha strømpebukse, men strømpebånd må jeg ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå