Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #1 Del Skrevet 18. april 2002 jeg har så store problemer med dette at jeg likså godt kan la være å barbere meg for jeg kan ikke gå i bikini uansett slik som jeg blir seendes ut... dette er skikkelig kjip og flaut.. noen råd??? hvor får jeg kjøpt kremer o.l til å redusere dette?? PLIIIS HJELP MEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 18. april 2002 #2 Del Skrevet 18. april 2002 Bruker du barber høvel? Jeg bruker hårfjerningskrem og jeg får ikke prikker da. Men jeg tror at når jeg er nybarbert og hvis jeg da svetter, så får jeg prikker. Men hvis jeg tar livet mer ro etter barbering, så går det greit. Men jeg kan IKKE barbere meg med høvel. Da blir det prikkete og rødt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 blir hoven og prikkete av begge.. trenger hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Barber MED hårene, ikke mot. Det hjalp meg. Etter en stund kjøpte eg en lady-shaver, den tar ikke hårene så tett inntil huden, blir ikke så glatt, men får ikke store betente kviser lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 18. april 2002 #5 Del Skrevet 18. april 2002 Fikk av og til sånne prikker før når jeg barberte bikinilinjen. Men så leste jeg en tråd på det gamle forumet om kjønnsbarbering hvor noen smurte på aloe vera -krem etter barbering nettopp for å unngå sånne prikker. Det fungerte UTMERKET på bikinilinjen også. Prøv det! Andre råd om det samme er skarp høvel, og med hårene. Det blir da dessverre aldri helt glatt, men det er bedre enn prikker. Bruk Venus eller Mach3. Håper det hjelper deg! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #6 Del Skrevet 22. april 2002 hvor får jeg kjøpt slik aloe vera krem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #7 Del Skrevet 22. april 2002 prøv i helsekost eller en av disse naturparfymeriene. jeg har alltid kjøpt alovera i utlandet - flyplasser eller lokale apotek. prøv å få tak en i "renest" mulig gele med alovera, ikke en som er utblandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 22. april 2002 #8 Del Skrevet 22. april 2002 Apotek eller på Vita. Der har de en 98% krem. Lykke til! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #9 Del Skrevet 23. april 2002 Går det ann å bruke aloe vera rett fra planten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. april 2002 #10 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg bruker Aloe Vera rett fra planten på leggene, og det går greit det. Men det er skikkelig seigt, så jeg bruker det kun der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå