Tintin Skrevet 15. april 2009 Forfatter #22 Skrevet 15. april 2009 Dere har bra fantasi!! Skikkelig mye bra forslag. Bare å komme med flere forslag også, men blir vanskelig å avgjøre navn før vi har fått plukket ut kanin, men skal holde dere oppdatert når vi kommer så langt
LadyK Skrevet 20. april 2009 #24 Skrevet 20. april 2009 Det finnes mange bra'e kaninnavn, men det viktigste er jo at det passer til kaninen Noen forslag: - Timian - Rabalder - Sunshine - Nonstop Her kan du kanskje også finne noen fine navn? Lykke til med både navnet og kaninen forresten
KinderMaxi Skrevet 20. april 2009 #25 Skrevet 20. april 2009 Hybel Herlig! "Tobbe" var det første som falt inn hos meg.
Tintin Skrevet 26. april 2009 Forfatter #26 Skrevet 26. april 2009 Det finnes mange bra'e kaninnavn, men det viktigste er jo at det passer til kaninen Noen forslag: - Timian - Rabalder - Sunshine - Nonstop Her kan du kanskje også finne noen fine navn? Lykke til med både navnet og kaninen forresten Takk, for fin link!! Her var det mange bra forslag
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2009 #27 Skrevet 26. april 2009 En kollega hadde en kanin som het "Dotten" - Eller hva med Ull-rik (?)
trulta_ Skrevet 26. april 2009 #28 Skrevet 26. april 2009 Passopp hadde vært gøy på en kanin. Trampe er et godt tips syns jeg, men mange morsomme her, hybel blant annet.
Gjest Kanin Skrevet 2. mai 2009 #30 Skrevet 2. mai 2009 Jeg har to kaniner som heter Josefine og Hermine Søteste kanin navnene syns nå jeg !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå