Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,hei!!

Jeg har et stort problem å finne den perfekte foundation.

Jeg bruker nu Estee lauder double wear,men alltid når jeg bruker den,propper kvisene ut.Så¨nok med den!Jeg har oxo id sin,den bare spretter inn i mine linjer i panna,og gjør de mye mer synligere!!HUFF

Kanksje jeg skal tilbake til Chanel.Eller kanksje prøve Clinique?

Hva er den beste foundation ute på markedet nu.Det er jo tusenhvis av produkter,men vet ikke hva man skal ta.

God påske.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Chanel vitalumiere og pro lumiere er de absolutt beste etter min mening, å jeg har prøvet mange.

Skrevet

Chanel Pro Lumiere er min desiderte favoritt! har lik hudtype til deg:)

Skrevet

Hvilken frukt er best?

Omtrent så vanskelig er det å prøve, det som gjelder er å prøve og feile til man finner sin favoritt...

Skrevet

Jeg er veldiig fornøyd med Kanebos Cream Finish! Den gir mye fukt uten at huden ser blank og fet ut, i tillegg er den veldig drøy i bruk og lett å påføre! Men sist jeg var På Esthetique så jeg den ikke, selges den ikke mer? :sukk:

Gjest Wacmoc
Skrevet
Jeg er veldiig fornøyd med Kanebos Cream Finish! Den gir mye fukt uten at huden ser blank og fet ut, i tillegg er den veldig drøy i bruk og lett å påføre! Men sist jeg var På Esthetique så jeg den ikke, selges den ikke mer? :sukk:

På Esthetique her jeg bor får de ikke inn Kanebo lenger. Så jeg må på Toxic for å kjøpe Kanebo pudderet mitt. Kanskje de ikke får inn lenger de heller?

Skrevet

Så teit! Finnes den en foundation som kan erstatte Kanebo Cream Finish? En som er ganske lik?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker creme finish fra Kanebo, har litt igjen men er snart tom. Da skal jeg teste sensai silk foundation til Kanebo, som er kommet som en erstatter for creme finish. Den har fått gode kommentarer på mua.

Prøv den du.

Skrevet

Dior forever er min absolutte favoritt. Dior nude kommer på andreplass.

Skrevet

Chanel Vitalumeiere er veldig bra spess for tørr hud! Gir nydelig glød og ser naturlig ut.

Skrevet (endret)

Lurer også på dette, tror jeg har såkalt blandingshud?

Har en del sorte prikker på nesen og litt store porer på kinnene,

tror det bare er meg som ser dette når jeg nistirrer i speilet på nært hold.

Eller har jeg stort sett kvisefri hud, kan få litt tøre nesevinger innimellom.

Til hverdags liker jeg lette typer foundation som ikke er så veldig dekkende.

Nå bruker jeg Maybelline's minral foundation, men har hørt flere klager på denne som at den "sklir av" utover dagen..

Lyst til å prøve Everyday Mineral, som jeg har sett Hilde Christina skrive om,

men er så usiker på hvilken fargetone jeg skal velge..? Forslag?

Er lys, med litt rosatonet hud, tror jeg selv, da :)

Endret av Jinx82
Skrevet

Hos everyday minerals kan du bestille et free sample makeup kit der du selv velger 3 ulike foundations, 1 concealer og 1 blush. På denne måten kan du finne ut hvilke farger som passer deg. Det eneste du betaler er portoen på litt over 30kr! Du kan selvfølgelig bestille dette gratissettet flere ganger dersom du ikke fant den rette fargen første gang. Klikk deg inn her: https://www.everydayminerals.com/index.php?...6&Itemid=40 og klikk på "add to cart". Det kommer da opp en forklaring på hvordan du bestiller. Hvis du er usikker på hvilke farger du skal velge er det en bra forklaring på dette hvis du følger linken og går inn på "Foundation FAQ" under den grønne boksen til venstre: https://www.everydayminerals.com/index.php?...1&Itemid=41

Skrevet
Jeg liker creme finish fra Kanebo, har litt igjen men er snart tom. Da skal jeg teste sensai silk foundation til Kanebo, som er kommet som en erstatter for creme finish. Den har fått gode kommentarer på mua.

Prøv den du.

Takk for tipset! Hadde jo funnet drømmefoundationen, også ble den borte!

Skrevet

Tror Kanebo har byttet navn til Sensai.

Skrevet

Kanebo er blitt til Sensai nå ja

Skrevet

Jeg kan ikke bruke vanlig foundation, de bare tørker ut huden min og gir meg kviser... Jeg bruker Dr. Hausckas dagkrem med farge og YSL Touche Eclat. Dette dekker ikke huden min helt, men jevner den fint ut og gir den fukt. Jeg ser også brun og sunn ut, mange har kommentert at jeg har så fin brunfarge og har spurt om jeg har vært på ferie e.l. :fnise:

Skrevet

Neida, men Sensai er en av underseriene til Kanebo. Så det fulle navnet blir vel Kanebo Sensai. Den flytende foundationene fra Kanebo Sensai er forresten fantastisk god for normal/tørr hud, og dekkevnen er medium, vil jeg si. Jeg har også såvidt prøvd den avsindig dyre kremfoundationen i krukke, men den flytende er like god, og til halve prisen.

Skrevet

Jeg bruker den flytende foundationen fra Kanebo Sensai. Jeg er kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...