Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har et forslag til en god solkrem med høy beskyttelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg bruker Avène 50+, og er veldig fornøyd med den. Fåes kjøpt på apoteket. :)

Den er det også litt farge i da, men er transparent. Liker at det er litt farge i den, for da jevner den litt ut.

Endret av *Numi*
Skrevet

Jeg slenger meg med her, hadde en tråd i fjor vår om solkrem, men var ikke fornøyd med den jeg endte opp med...

I år ønsker jeg meg en solkrem som gjerne har bittelitt farge og som jevner ut litt (slik *Numi* skriver) slik at man kan vise seg offentlig uten så mye sminke...

Helst så matt som mulig også.

Gjest Gjest ts
Skrevet
Jeg bruker Avène 50+, og er veldig fornøyd med den. Fåes kjøpt på apoteket. :)

Den er det også litt farge i da, men er transparent. Liker at det er litt farge i den, for da jevner den litt ut.

Den kunne kanskje være noe. Jeg får ofte utbrudd med kviser visst jeg bruker feil solkrem i ansiktet. Vichy sin kan jeg ikke bruke.

Hvordan er Avene sin med tanke på utbrudd synes du?

Skrevet
Den kunne kanskje være noe. Jeg får ofte utbrudd med kviser visst jeg bruker feil solkrem i ansiktet. Vichy sin kan jeg ikke bruke.

Hvordan er Avene sin med tanke på utbrudd synes du?

Nå har jeg faktisk også hatt en del kviseproblemer, og får gjerne mer kviser om sommeren siden det er så varmt og klamt. (Ikke så mye mer en noen på haka)

Men tror ikke solkremen har bidratt til noe mer utbrudd enn vanlig, så vidt jeg vet. Litt vanskelig å si, men tror det er sola og varmen i seg selv som gir meg noe utbrudd om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...