Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #1 Skrevet 14. juli 2003 Døgnet har 24 timer. Men når begynner tiden å gå? Når er time EN liksom? Er det fra klokka 24 til klokka 1? I så fall er det innmari dumt å legge seg før den tid.. da har man jo brukt de første timene i døgnet til å sove. Når man står opp for å gå på jobb og begynner dagen, så har man allerede brukt opp 8 timer (eller noe sånt) på ingenting. Da er det faktisk bare 16 timer igjen av døgnet. Jeg har ikke lagt meg ennå jeg. Vet ikke helt om jeg er trøtt, men det er jeg sikkert. Jeg har i alle fall ikke sovet bort de første 4 timene, forutsatt at døgnet begynner klokka 24 da.
waco Skrevet 14. juli 2003 #3 Skrevet 14. juli 2003 Det er dag nummer to man begynner å bli skrudd i huet... Waco Lytter på blåbærturen av prøysen....
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #4 Skrevet 14. juli 2003 Når begynner dag nr 2 da? Klokka 24 eller? Jeg sovna faktisk ved 04.30-tiden og våkna klokka 10. Gidder ikke å telle hvor mange timer jeg har brukt opp på soving en gang.
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #5 Skrevet 14. juli 2003 Nå er det vel dag nr 2? Lurer på om jeg har blitt skrudd i hodet ennå jeg????
Cita Skrevet 14. juli 2003 #7 Skrevet 14. juli 2003 Når du plutselig med sikkerhet VET at du ikke er skrudd i hodet, det er kanskje da du er det Jeg syntes det går fint jeg Lea. :enig_animasjon: Nå er kl. 00.34 Er vi i "i dag", eller i " i morgen" da ?? Cita
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #9 Skrevet 14. juli 2003 Samme pokkern om det er i dag eller i morgen egentlig. Jeg og hunden deler en pakke kjeks. Jeg tar underdelen og fyllet, mens hun får topplokket. Akter ikke å sove bort de førdte timene av døgnet jeg i alle fall.
Cita Skrevet 14. juli 2003 #10 Skrevet 14. juli 2003 Jeg og hunden deler en pakke kjeks. Jeg tar underdelen og fyllet, mens hun får topplokket. Du høres helt tilregnelig ut Lea. Det er når du gir hunden alle kjeksene, og spiser "pakka" selv, det begynner å "kladde" Kos dere med kjeksen
Bertha Skrevet 14. juli 2003 #11 Skrevet 14. juli 2003 Takk for at du har gitt meg en god unnskyldning til å sitte oppe leeeeeeenge ut over natta, Lea! Hilsen meg som nå er - nesten - uten dårlig samvittighet for morgendagen.
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2003 #12 Skrevet 14. juli 2003 Forresten har hunden sin egen godteskål på TV-benken. Nytt prosjekt! Når vi sier "Nå kan du ta en kjeks", så kan hun ta EN kjeks. Og om natta skal hun ikke ta kjeks. Har gått bra i 2 døgn nå. UTROLIG! I stedet har hun endevendt en søppelpose som hang usikret på kjøkkenet. (Lite visste hun om at posen inneholdt KUN aviser og andre papirgreier.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå