Gå til innhold

trenger noen anbefalinger...

Anbefalte innlegg

Gjest Lotte_81
Skrevet

Hei!! Håper noen kan har noen gode anbefalinger til ei som trenger en liten oppfriskning på sminken. Føler det blir den samme kjedelige måten å sminke seg hver gang jeg står forran speilet....

Har brune øyne og mørkt hår.

1. Er det noen som har noen anbefalinger til et bra solpudder? bruker max factor sitt nå... trenger ett som gir litt glød og farge til en vinterblek hud ;) Til en grei pris..

2. Hvilke øyenskygge-farger er fint til brune øyne? bruker mye brutoner - og den del lilla...... noen andre?

3. Ellers... noen som har noen tips på hvordan man blir kvitt sorte prikker og porer i t-sona. Prøvd med damp... og neseplaster... det meste! noen tips?

På forhånd takk for svar!! :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

2. Hvilke øyenskygge-farger er fint til brune øyne? bruker mye brutoner - og den del lilla...... noen andre?

Grønn er fint :-)

Skrevet

De med brune oeyne kan faktisk bruke alle forskjellige farger paa oeyeskygge- heldig! Metaliske skygger er veldig fint (eks. bronze). Jeg bruker solpudderet fra loreal- det er mineral kuler, saa bra for huden i tillegg:) Det er rimelig, og bra.

Ang sorte prikker saa finnes det mange peeling producter som er laget for aa bekjempe dette- jeg bruker en fra clean and clear (men bor i utlandet for tiden, saa vet ikke om det samme merket finnes i norge). Men det finnes helt sikkert andre merker med samme virkning i norge:) lykke til!

Skrevet (endret)
Hei!! Håper noen kan har noen gode anbefalinger til ei som trenger en liten oppfriskning på sminken. Føler det blir den samme kjedelige måten å sminke seg hver gang jeg står forran speilet....

Har brune øyne og mørkt hår.

1. Er det noen som har noen anbefalinger til et bra solpudder? bruker max factor sitt nå... trenger ett som gir litt glød og farge til en vinterblek hud ;) Til en grei pris..

3. Ellers... noen som har noen tips på hvordan man blir kvitt sorte prikker og porer i t-sona. Prøvd med damp... og neseplaster... det meste! noen tips?

På forhånd takk for svar!! :))

hei hei:)

du er heldig som har brune øyne, alle farger passer til dine øyne:)

lilla er utrolig flott til dine øyne, får fram fargen godt

1) Solpudderet du bruker nå innholder veldig mye skimmer, hvis du liker det?:) Jeg elsker det store solpudderet til Isadora som du kan kjøpe for tiden. innholder litt skimmer som gir nydelig glød:)

Mange som er godt fornøyd med dette! God pris også 189,-kr for et stort

2) Jeg synes grønn er utrolig flott på brune, rosa er og nydelig:)

3) Det som er en veldig god invistering er å kjøpe en god peeling til ansiktet, dette hjelper godt på med å forebygge sorte prikker, og tørr hud ( som ofte mange får på vinteren)

Vil anbefale The body shop sin Vitamin C peeling! drøy i bruk og gir godt med rens og fukt:)

Endret av mari4ever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...