Gjest *Mim* Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 (endret) Har du sådd noen frø i år? Jeg har sådd ipomoea (har prøvd flere ganger, aldri fått dem til), scabiosa, klokkeranke og et par slag til. Gleder meg! Endret 7. april 2009 av *Mim*
cilipili Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 (endret) Har foreløpig sådd litt poppelroser. Kjøpte mer frø i går Skal til og med prøve meg på litt grønnsaker som gulerøtter, blomkål, agurk og tomat i år. Endret 8. april 2009 av cilipili
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 Jeg har sådd jordbær, kattegress, chilli og basilikum.
simba80 Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Jeg har sådd kattegress, gressløk og tusenfryd! Skal så plukksalat, sommergulrot, sibirsk valmue og kalifornia valmue etterhvert. Spennende å følge med på!
Vita Skrevet 9. april 2009 #5 Skrevet 9. april 2009 JA! Har sådd i dag faktisk!! Det ble litt av hvert: -Kaliforniavalmue -Stemor -Erteblomster -Stokkrose -Kjempesolsikke -Pyntegresskar -Månedsjordbær Jeg er spent på resultatet!!
Gjest *Mim* Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Stokkroser er så fine! Ipomoeaene mine skyter opp! Krysser fingrene for bedre lykke i år. Lurer på å så kanariblomkarse også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå