Brud-09 Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Jeg lurer på hvor dere som gifter dere i Trondheim bestiller maten? For dere som leier lokale hvor dere kan stå for dette selv da selvsagt. Lurer også på priser pr. pers. for de som har gjort det på denne måten. Er på tide å begynne å se på dette nå... :-) Blir kjempeglad hvis noen kan komme med noen tips, råd, anbefalinger!
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #2 Skrevet 8. april 2009 Louisenlyst driver med catering så kan bestille mat der også til levering. Har booket louisenlyst med servering fra dem 500 pr gjest for maten og tilsammen 870 for drikke og mat (treretters, med velkomst, undermiddag og avec) Lokale der man står for maten selv vet jeg om jonsborg, ranheim klubbhus ... hmm da kan man jo bestille kokk eller catering om man ikke vil lage maten helt selv.
Brud-09 Skrevet 8. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2009 Vi har skaffet oss lokale, vi har leid et lokale hvor vi selv kan stå for maten. Planen var først at vi skulle leie kokk, men etter som vi har tenkt litt mer på det har vi blitt litt usikker. Vi tenker at det beste kanskje er å bestille mat fra noen som driver med catering. Derfor lurer vi på om noen har noen anbefalinger og priser å komme med?
Kanutten Skrevet 8. april 2009 #4 Skrevet 8. april 2009 Om kokken vår hadde vært opptatt, hadde vi Disse som andrevalg. De kommer til lokalet og ordner mat, etter hva jeg forsto. De lagde maten i en barnedåp jeg var i. NYYYDELIG mat.
Brud-09 Skrevet 8. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2009 Om kokken vår hadde vært opptatt, hadde vi Disse som andrevalg. De kommer til lokalet og ordner mat, etter hva jeg forsto. De lagde maten i en barnedåp jeg var i. NYYYDELIG mat. Tusen takk for svar :-) Har sendt de en forespørsel, så får vi se hva de svarer! Flere gode forslag?
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #6 Skrevet 9. april 2009 Jeg lurer på hvor dere som gifter dere i Trondheim bestiller maten? For dere som leier lokale hvor dere kan stå for dette selv da selvsagt. Lurer også på priser pr. pers. for de som har gjort det på denne måten. Er på tide å begynne å se på dette nå... :-) Blir kjempeglad hvis noen kan komme med noen tips, råd, anbefalinger! Har hørt at "To kokker" skal være veldig flinke på catering, og ikke altfor dyre heller! Vet ikke tlf.nr deres, men det er sikkert bare å søke på nettet. Ei jeg kjenner litt brukte dem i sitt bryllup.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #7 Skrevet 9. april 2009 Jeg lurer på hvor dere som gifter dere i Trondheim bestiller maten? For dere som leier lokale hvor dere kan stå for dette selv da selvsagt. Lurer også på priser pr. pers. for de som har gjort det på denne måten. Er på tide å begynne å se på dette nå... :-) Blir kjempeglad hvis noen kan komme med noen tips, råd, anbefalinger! Tips: søk på catering+trondheim i google, gulesider, kvasir etc. Send mail/ring til de ulike, og hør om priser etc. Når du har funnet et par hvor prisen er ok, ta et kjapt nettsøk på bedriftsnavnene, og se hvilken omtale de har.
jannamor Skrevet 9. april 2009 #8 Skrevet 9. april 2009 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 9. april 2009 av Arwen
jannamor Skrevet 9. april 2009 #9 Skrevet 9. april 2009 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 9. april 2009 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #10 Skrevet 9. april 2009 Jeg lurer på hvor dere som gifter dere i Trondheim bestiller maten? For dere som leier lokale hvor dere kan stå for dette selv da selvsagt. Lurer også på priser pr. pers. for de som har gjort det på denne måten. Er på tide å begynne å se på dette nå... :-) Blir kjempeglad hvis noen kan komme med noen tips, råd, anbefalinger! Disse er dyktige, og litt rimeligere enn f.eks. Kvilhaugen/Louiselysts catering. Ellers er disse veldig flinke, og litt rimeligere (de har forresten en fantastisk ostekake!)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2009 #11 Skrevet 9. april 2009 Har hørt at "To kokker" skal være veldig flinke på catering, og ikke altfor dyre heller! Vet ikke tlf.nr deres, men det er sikkert bare å søke på nettet. Ei jeg kjenner litt brukte dem i sitt bryllup. Vi bestilte koldtbord fra dem en gang (høst 08), og jeg må innrømme at jeg ikke var veldig imponert. Maten var fersk og greit anrettet, og det var absolutt nok av den, men det var mye ekle dressinger (muligens "hjemmelagde", men i veldig thousand island-stil og enorme mengder), all kjøttmaten var åpenbart fra typiske påleggspakker, ostene var skikkelig kjedelige og noe en kan kjøpe på enhver liten Prixbutikk osv. Veldig pregløst, med andre ord. Men forsåvidt safe nok...
Musicman Skrevet 10. april 2009 #13 Skrevet 10. april 2009 Jeg lurer på hvor dere som gifter dere i Trondheim bestiller maten? For dere som leier lokale hvor dere kan stå for dette selv da selvsagt. Lurer også på priser pr. pers. for de som har gjort det på denne måten. Er på tide å begynne å se på dette nå... :-) Blir kjempeglad hvis noen kan komme med noen tips, råd, anbefalinger! Peppes Pizza har pakkepriser. Hør med Dolly Dimples også, kanskje dere kan få dem til å konkurrere i pris.
jannamor Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Peppes Pizza har pakkepriser. Hør med Dolly Dimples også, kanskje dere kan få dem til å konkurrere i pris. fy flate for et fjottete svar...
Gjest Gjest_bolla_* Skrevet 11. april 2009 #15 Skrevet 11. april 2009 fy flate for et fjottete svar... Kullinarium på Lade har topp mat! og Kaker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå