Gå til innhold

min første bryllupsting :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg kjøpt min førte ting til bryllupet vårt :) kjøpte meg et nydelig slør som jeg har lett lenge etter:) å ikke bare fant jeg det men jeg fant det på SALG!!!! jippi!! er et slik mette marit slør :) så nå blir jeg vel gående rundt med slør hver gang sambo forlater huset hihihi

Skrevet

Hehe, så koselig da! Gratulerer med din første bryllups-ting :)

Skrevet

Gratulerer!! Brudekjole neste, da eller? :)

Skrevet

hehe ja kanskje det...jeg er på stor slankern så den må nok vente litt ennå..men det blir :) kanskje et diadem/tiara...:) hihi storkoser meg:)

Gjest Gjest
Skrevet

Ta deg en tur på e-bay i påsken da. De har utrolig mange fine diadem/tiaraer der. Også er det så veldig mye billigere enn i brudebutikkene. Jeg kjøpte et som jeg betalte ca 150 kr for, og fant et lignende i en brudebutikk i Oslo til 1780. Jeg fikk masse skryt for det. Og jeg kunne ha fått solgt det igjen også, men har valgt å beolde det. Så er det ikke suksess, er det nok noen andre som vil ha det.

Skrevet

da ble det jaggu ebay på meg også hihi..ble en nydelig tiara til 249,- å det med frakt:) venter i spenning på posten nå:)

Skrevet (endret)

her er den :)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet
her er den :)

Oi, den var kjempe nydelig! :jepp:

Skulle ønske jeg kledde tiara, det er så mange fine! Det ser så fint ut på bilder når jeg ser på andre bruder, også blir det bare rart ut på hodet mitt :fnise:. Skjønner ikke hva jeg gjør galt hehe

Får nok nøye meg med hårpynt av andre slag jeg ser det ut som!

Skrevet

takk:) synes det var den eneste som gikk an ut i fra hva jeg selv likte...håper bare den ikke er spiss mot midten men litt rund...om dere forstår:) vil ikke ha sånn v tiara for det kler jeg ikke. men den ser ganske buet ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...