Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #1 Skrevet 7. april 2009 Herregud, nå har jeg virkelig driti på leggen min. Har datet en fin fyr lenge og tok tok til meg og sa at jeg er forelsket. Han smilte pent, ble sjarmert, men han følte ikke helt det samme. Han sier han er kjempeglad i meg og syns jeg er en flott jente på alle måter MEN.... Jeg dør av skam. Hvordan skal vi greie å komme oss videre fra denne flausen? Jeg ønsker ikke å miste hans vennskap. Nå sitter jeg her og gråter og føler meg som en idiot. Jeg fatter ikke at jeg som voksen dame, kan lese en situasjon så feil.
Inx Skrevet 7. april 2009 #2 Skrevet 7. april 2009 Herregud, nå har jeg virkelig driti på leggen min. Har datet en fin fyr lenge og tok tok til meg og sa at jeg er forelsket. Han smilte pent, ble sjarmert, men han følte ikke helt det samme. Han sier han er kjempeglad i meg og syns jeg er en flott jente på alle måter MEN.... Jeg dør av skam. Hvordan skal vi greie å komme oss videre fra denne flausen? Jeg ønsker ikke å miste hans vennskap. Nå sitter jeg her og gråter og føler meg som en idiot. Jeg fatter ikke at jeg som voksen dame, kan lese en situasjon så feil. Du har da ikke "driti på leggen"... Føles veldig sårt og trist nå, men avklaringen var vel det du var ute etter?
Gjest Gjest_pepperkake_* Skrevet 7. april 2009 #3 Skrevet 7. april 2009 Jeg syns ikke du har driti så veldig på leggen jeg, syns du var modig som turte å si til ham at du var forelsket. Skjønner ikke hvorfor han dreiv og datet deg hvis han ikke var interessert! Er snarere han som er en dust, ikke du. Klem!
Gjest me to Skrevet 7. april 2009 #4 Skrevet 7. april 2009 Hei lille venn Det føles nok både sårt og flaut akkurat nå,men tro meg,det går over Jeg gjorde det samme for ett par års tid siden(i tillegg jobbet vi sammen),jeg trodde jeg skulle dø av skam!Jg var flau i lang tid etterpå,uten grunn egentlig.Han ble jo veldig smigret I dag jobber vi ikke lenger sammen,men er venner,og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ler når jeg tenker tilbake på hele situasjonen. Det blir bedre Klem
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. april 2009 #5 Skrevet 7. april 2009 Hei lille venn Det føles nok både sårt og flaut akkurat nå,men tro meg,det går over Jeg gjorde det samme for ett par års tid siden(i tillegg jobbet vi sammen),jeg trodde jeg skulle dø av skam!Jg var flau i lang tid etterpå,uten grunn egentlig.Han ble jo veldig smigret I dag jobber vi ikke lenger sammen,men er venner,og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ler når jeg tenker tilbake på hele situasjonen. Det blir bedre Klem Føyer meg inn i rekken av "been there done that"- jentene! Du var kjempetøff som sa det til han!!! Du får tenke at om du ikke hadde sagt noe hadde du fortsatt gått rundt og håpet på noe som uansett ikke hadde blitt noe..og dermed "sløst" bort unødvendig tid - best å få det ut av verden. Og det at noen liker en er jo bare et stort kompliment - ta tiden litt til hjelp så går flauheten over Tenk med deg selv, om en gutt erkjente følelser for deg hadde du bare blitt smigret og hadde ikke tenkt at han var kjempeteit som likte deg;)
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 jah..siterte feil på forrige innlegg, men det skjønte du vel. uansett, you go girl!
Gjest Neida du har ikke dummet deg ut& Skrevet 8. april 2009 #7 Skrevet 8. april 2009 Uff, det der har jeg og opplevd og tror vel de fleste av oss har opplevd noe lignende egentlig. Det føles veldig ydmykende der og da men du skal være stolt av deg selv! Du var ærlig og du tok skrittet for en avklaring. Nå vet du hva du har å forholde deg til og du slipper å kaste bort tiden din på noe som ikke kan bli. Det var bra at du fikk vite det nå, det ville vel blitt verre hvis det hadde gått lengre tid og du hadde blitt enda mer glad i ham. Og du, det er ikke flaut å ha følelser for noen. Det må være flauere å date noen man egentlig ikke er interessert i.... Kom deg videre du nå, med hodet høyt hevet!! Klem
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. april 2009 #8 Skrevet 8. april 2009 Uff, det der har jeg og opplevd og tror vel de fleste av oss har opplevd noe lignende egentlig. Det føles veldig ydmykende der og da men du skal være stolt av deg selv! Du var ærlig og du tok skrittet for en avklaring. Nå vet du hva du har å forholde deg til og du slipper å kaste bort tiden din på noe som ikke kan bli. Det var bra at du fikk vite det nå, det ville vel blitt verre hvis det hadde gått lengre tid og du hadde blitt enda mer glad i ham. Og du, det er ikke flaut å ha følelser for noen. Det må være flauere å date noen man egentlig ikke er interessert i.... Kom deg videre du nå, med hodet høyt hevet!! Klem Takker for hyggelig svar. Herregud jeg har følt meg teit. Jeg er jo lissom "voksen". Kan ikke skjønne hvordan jeg greide å si noe så teit til ham. Sant som du sier: da VET jeg det og kan gå videre i livet....
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 8. april 2009 #9 Skrevet 8. april 2009 Jeg dreit meg ut og sa det til en venninne for noen uker siden. Men hun tok det fint og har ikke gått rundt og sagt det til folk. Vi er nå fortsatt gode venner. Bedre å ta sjansen enn å bare sitte og lure hele livet mener nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Takker for hyggelig svar. Herregud jeg har følt meg teit. Jeg er jo lissom "voksen". Kan ikke skjønne hvordan jeg greide å si noe så teit til ham. Sant som du sier: da VET jeg det og kan gå videre i livet.... Hvis han hadde gjengjeldt følelsen hadde du jo ikke følt deg teit, tvertimot - da hadde du vært glad for at du tok mot til deg. Ser ikke at det er noen forskjell i grad av teithet her egentlig følelser har ingen aldersgrense. Den teite er jo han som har oppført seg slik at du har tenkt at dere hadde en framtid sammen... Du får ikke lov å føle deg teit!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå