Blåbæret Skrevet 7. april 2009 #1 Del Skrevet 7. april 2009 Hvilke reklamer synes dere er kjekke eller morsomme? Jeg liker godt Tine reklamene med No milk today melodien. Tine Melk 1 Legg gjerne med link til reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Butterfly* Skrevet 7. april 2009 #2 Del Skrevet 7. april 2009 Liker godt Norvegia-reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbæret Skrevet 7. april 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 7. april 2009 Den hadde jeg helt glemt. Den er veldig morsom. Digger ansiktsuttrykket på han homofile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. april 2009 #4 Del Skrevet 7. april 2009 Ohhh, jeg husker det ikke nå i hodet men den hvor de er ute på sånn åker og plukker grønt også ringern telefonen og hun damen sier hun kan ta den mens han mannen kommer løpende, også sier hun at hun skal sjekke det mens han sier at det er en dame han er utro med også sjekker hun nr også er det sånn biffhus. Husker søren ikke hvem det er nå i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil ikke være gjest Skrevet 7. april 2009 #5 Del Skrevet 7. april 2009 Ohhh, jeg husker det ikke nå i hodet men den hvor de er ute på sånn åker og plukker grønt også ringern telefonen og hun damen sier hun kan ta den mens han mannen kommer løpende, også sier hun at hun skal sjekke det mens han sier at det er en dame han er utro med også sjekker hun nr også er det sånn biffhus. Husker søren ikke hvem det er nå i farta. Opplysningen 1881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 7. april 2009 #6 Del Skrevet 7. april 2009 Liker de fleste reklamene til miljøagentene jeg :D Men denne er den beste. Digger han gutten :D http://www.youtube.com/watch?v=OKmmNrZJlsM...feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #7 Del Skrevet 8. april 2009 Helsedirektoratets "www.psykisk.no er en veldig bra laget reklame. Treffer målgruppene og er en av de best lagede norske reklamene. Burde innstilles til Gullfisken for sin enkelhet, naturlighet og treffsikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest,maya76 Skrevet 8. april 2009 #8 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ler av den reklamen for Bendit! Han som støvsuger stua med sånn muskelstimulator på kroppen, også klasker han støvsugeren i flatskjermen idet han får søt.. Og Tinereklamene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_maya76_* Skrevet 8. april 2009 #9 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ler av den reklamen for Bendit! Han som støvsuger stua med sånn muskelstimulator på kroppen, også klasker han støvsugeren i flatskjermen idet han får søt.. Og Tinereklamene:-) Støt mente jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 8. april 2009 #10 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ler av den reklamen for Bendit! Han som støvsuger stua med sånn muskelstimulator på kroppen, også klasker han støvsugeren i flatskjermen idet han får søt.. Og Tinereklamene:-) heheh samme her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #11 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ler av den reklamen for Bendit! Han som støvsuger stua med sånn muskelstimulator på kroppen, også klasker han støvsugeren i flatskjermen idet han får søt.. Og Tinereklamene:-) Jeg elsker Bendit-reklamen! Knekker alltid sammen av han med støvsugeren, men hun som skal la maten bli kjent før den tilberedes er også hysterisk. Tine-reklamene har jeg ingen sans for. Synes de prøver alt for hardt å appelere til Youtube- og America's funniest home videoes-generasjonen, det virker som de bare har søkt på "funny accidents" på Youtube og lagt på musikk. Men sangen liker jeg! Psykisk.no er også fine. Tankevekkende, og veldig realistiske. Vennlig hilsen, Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #12 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Skjønner ikke hvordan man legger inn link "ordentlig", men Må si det at jeg smiler hver gang denne kommer på tv`en er så ufattelig hyggelig reklame! http://www.youtube.com/watch?v=3G9P3L9jlfg http://www.youtube.com/watch?v=93wAA795z4Q...feature=related Disse rematusen reklamene er også ganske lættis, selv om de er gamle Edit; Denne er også hyggelig å få på tvskjermen i juletider Edit 2; Herlighet, nå blir jeg sittende på youtube. Lo høyt når jeg fant igjen den. Hoho, hvertfall hylingen til homsen med kort topp Edit 3; hoho, nei nå gir jeg meg Endret 8. april 2009 av Wacmoc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 8. april 2009 #13 Del Skrevet 8. april 2009 Noen som husker en reklame for en god del år siden hvor de sa på slutten; " Vi leker ikke klubb! " Syntes å huske at jeg likte den, men husker jo selfølgelig ikke noe mer enn den setningen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skoeska Skrevet 11. april 2009 #14 Del Skrevet 11. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Picatchu Skrevet 11. april 2009 #15 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ler av den reklamen for Bendit! Han som støvsuger stua med sånn muskelstimulator på kroppen, også klasker han støvsugeren i flatskjermen idet han får søt.. "Du mmm-mm-mmm-mmerker ikke at du trener engang.." BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 11. april 2009 #16 Del Skrevet 11. april 2009 Edit; Denne er også hyggelig å få på tvskjermen i juletider Edit 3; hoho, nei nå gir jeg meg Når cocacola reklamen kommer på skjermen - DA er det jul Åhh smootiereklamen hadde jeg helt glemt, men det var kjemoemorsom da den gikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iero Skrevet 11. april 2009 #17 Del Skrevet 11. april 2009 Kims Coop Prix http://www.youtube.com/watch?v=iHCpKSblB74...feature=related Telenor VG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iero Skrevet 11. april 2009 #18 Del Skrevet 11. april 2009 Rema Troll i trompeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wacmoc Skrevet 11. april 2009 #19 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Ingen som husker " Vi leker ikke klubb" - reklamen? Endret 11. april 2009 av Wacmoc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 11. april 2009 #20 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg liker disse: http://www.youtube.com/watch?v=OYGwiaLYxmQ...=PL&index=7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå